Tänases saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" on külas Eesti rahva lemmik e‑poe tiitli võitnud eSelveri äriarvestusjuht Kristjan Anderson, kes räägib sellest, kuidas teha e‑poodi, mis inimesele korda läheb.
- Saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest ja Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson. Foto: Äripäev
Saates kuuleme, kuidas Selveri e‑poel eelmine aasta läks, mis olid suurimad muutused ning mida plaanitakse veel ellu viia. Samuti vaadatakse tagasi ajale, kui toidukaupade e‑müük sai suure hoo sisse, ning sellele, millised paari aasta tagused otsused olid õiged ning millised pidi ümber vaatama.
Kristjan Anderson avalikustab saates ka selle, mida eSelverist kõige enam ostetakse, kui suur on ostukorv ning kui kaua aega veedetakse e‑poes aega.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
Kuidas jõuda e‑poega Eesti rahva südamesse?
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.