Eesti e-poed on teinud paari aastaga suure arenguhüppe ning jõudnud mugavuse poolest suurte lääneriikide e-poodide tasemele, rääkis KPMG Estonia teenusedisaini ekspert Helina Sildvee.
- E-poed on muutunud populaarsemaks ja mugavamaks. Foto: Raul Mee
Sildvee sõnul olid veel paar aastat tagasi Eesti e-poed näiteks USA või Saksamaa omadest arengult kõvasti maas. “Eestis üritati justkui jalgratast leiutada. Pood pidi olema väga eriline või seal kasutati sellised disainilahendusi, mis mind isiklikult ajasid lihtsalt hulluks,” meenutas ta.
Intervjuus rääkis Sildvee pikemalt teenuste disaini olulisusest, veebiplatvormide klientidelt tagasiside küsimisest ja peamistest vigadest, mida e-poodide arendamisel tehakse.
Intervjueeris Hando Sinisalu.
Helina Sildvee esineb 8. mail toimuval
E-kaubanduse UX konverentsi vestlusringis, kus arutletakse e-poodide teenusdisaini üle. Vaata konverentis programmi ja registreeru
SIIN.
Paari aastaga on Eesti e-poed teinud suure arenguhüppe
Seotud lood
Eesti on hinnatasemelt osa kaupadega Euroopa keskmisest mööda kihutanud, mis võib motiveerida inimesi kaupa välismaa e-poodidest tellima, rääkis SEB käibekapitali- ja arvelduslahenduste divisjoni direktor Christo Ojamaa.
Turvasüsteemid toodavad igapäevaselt suurtes kogustes infot. Läbi tänapäevaste nutikate lahenduste saab neid andmeid üha kiiremini töödelda. Selle abil on võimalik näiteks läbi
valve- ja läbipääsusüsteemide tuvastada inimeste käitumises anomaaliaid ja hinnata reaalajas võimalikke riske. See on vajalik ettevõtetele, kes pakuvad elutähtsaid teenuseid ja võivad on ärisaladuse või andmete lekkimise korral saada suurt kahju.