Toitlustusettevõte VLND Burger teenib suvel paljude ürituste ja festivalidega nii suure puhvri, et sellega on võimalik talv üle elada, rääkis burgeriäri üks omanikest ja juhtidest Kris Süld.
- VLND Burger käis eelmisel Soome burgerifestivalil. Foto: VLND Burger
VLND Burgeril on kaks toiduautot ja mitu statsionaarset söögikohta. Mobiilsete autodega on võimalik aga palju rohkem kliente teenindada.
“Suvi on meie jaoks oluline rasva kogumise aeg,” ütles Süld Äripäeva raadio hommikuprogrammis. “Väga hea suve pealt on võimalik elada üle üpris keeruline talv.”
Süld rääkis ka suvistest tööplaanidest, miks VLND Burger ei lähe jaanipidudele suurt käivet püüdma ning kuidas ettevõttel läheb.
Intervjueeris Ken Rohelaan.
Burgeriäri juht: suvel teenitud rahaga suudab talve üle elada
Seotud lood
Oktoober ja november olid väga ebastabiilsed ja kahtlevad kuud, rääkis VLND Burgeri asutaja ja pidaja Kris Süld Äripäeva raadios. Detsember tõi neile aga ootamatult hea tulu, millega loodetakse aasta alguses hakkama saada.
Söögikohaäri VLND Burger pidajad kulutasid hulga ressursse sotsiaalmeedia kampaaniale, millega ärgitati noori valima minema. Ettevõtte ühe omaniku Kris Sülla kinnitusel ongi ühiskonnaelus kaasa rääkimine nende jaoks tähtis.
Burgerit võivad kõik müüa, aga sinna juurde tekkivat emotsiooni mitte, rääkis neljapäevases hommikuprogrammis noor ettevõtja Kris Süld.
VLND Burgeri juhatusse kuuluv Kris Süld rääkis, et kuna turul polnud saada taimset liha, mis oleks maitsev ja mõistliku hinnaga, otsustas burgerirestoran ise lihavabasid kotlette tootma hakata. Ettevõtja plaanib uut toodet ka teistele söögikohtadele müüma hakata.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.