Coop Eesti: kindlustunne on kehv, aga meil on parim aeg
Kuigi tarbijate kindlustunne on kehv, siis Coop Eestil on parim aeg, sest klientide aktiivsus on kõrgel tasemel, rääkis ettevõtte turundusdirektor Ranno Pajuri.
Kõikidel toidupoodidel on jaanipäeva eelne aeg kiire, milleks valmistutakse pikalt ette.
Foto: Raul Mee
Eesti tarbijate kindlustunne on madalam kui Lätis ja Leedus, milleni on viinud mitmed järjestikused kriisid. Ostujõud on saanud tõsiselt kannatada, rääkis Pajuri Äripäeva raadio hommikuprogrammis, kuid Coopi klientide aktiivsus on viimaste aastate kõige paremal tasemel.
“Meil käib kauplustes rohkem inimesi kui kunagi varem,” sõnas Pajuri.
Küll aga selgitas ta, et klientide aktiivsus ei jõua käibesse, sest inimesed ostavad vähem ja valivad ostukorvi odavamaid tooteid.
Lisaks rääkis Pajuri Coopi laienemisplaanidest, uues rakendusest ning jaanipühade müügi kohta.
Intervjueeris Ken Rohelaan.
Coop Eesti: kindlustunne on kehv, aga meil on parim aeg
Riigi IT-reformi tulemusena lõppeks tööturul riigi konkureerimine iseendaga ja kunstlik palgaralli, riik kasvataks enda seast rohkem tippjuhte ning e-Eesti tuntus säiliks, kirjutab Rainer Rohtla arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti tarbija ostujõud jääb vähenema niikauaks, kuni inflatsioon taandub rohkem ja palgatõus aitab seda kompenseerida, ütles Coop Eesti juht Rainer Rohtla.
Büroohoonet ei saa valida pelgalt hinna järgi. See on strateegiline äriotsus, mis mõjutab tööandja brändingut, töötajate rahulolu ning mõjutab klientide usaldust. Hoone omaniku Kapiteli kinnisvaraeksperdid tegid võrdluse kümnete ja kümnete ärihoonete seas, et aidata sul aru saada, miks Sõpruse Ärimaja on hetkel parim valik oma klassis.