Kuigi tarbijate kindlustunne on kehv, siis Coop Eestil on parim aeg, sest klientide aktiivsus on kõrgel tasemel, rääkis ettevõtte turundusdirektor Ranno Pajuri.
- Kõikidel toidupoodidel on jaanipäeva eelne aeg kiire, milleks valmistutakse pikalt ette. Foto: Raul Mee
Eesti tarbijate kindlustunne on madalam kui Lätis ja Leedus, milleni on viinud mitmed järjestikused kriisid. Ostujõud on saanud tõsiselt kannatada, rääkis Pajuri Äripäeva raadio hommikuprogrammis, kuid Coopi klientide aktiivsus on viimaste aastate kõige paremal tasemel.
“Meil käib kauplustes rohkem inimesi kui kunagi varem,” sõnas Pajuri.
Küll aga selgitas ta, et klientide aktiivsus ei jõua käibesse, sest inimesed ostavad vähem ja valivad ostukorvi odavamaid tooteid.
Lisaks rääkis Pajuri Coopi laienemisplaanidest, uues rakendusest ning jaanipühade müügi kohta.
Intervjueeris Ken Rohelaan.
Coop Eesti: kindlustunne on kehv, aga meil on parim aeg
Seotud lood
Veidi rohkem kui kuu aja pärast jõustuv käibemaksutõus ei tohiks tarbijate ostujõudu eriti mõjutada, leidis Coop Eesti Keskühistu juht Rainer Rohtla.
Riigi IT-reformi tulemusena lõppeks tööturul riigi konkureerimine iseendaga ja kunstlik palgaralli, riik kasvataks enda seast rohkem tippjuhte ning e-Eesti tuntus säiliks, kirjutab Rainer Rohtla arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Mitu jaeketti hindab oma palku konkurentidega võrreldes turu parimaks, selgub usutlusest Eesti kaheksa jaeketiga.
Eesti tarbija ostujõud jääb vähenema niikauaks, kuni inflatsioon taandub rohkem ja palgatõus aitab seda kompenseerida, ütles Coop Eesti juht Rainer Rohtla.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”