• OMX Baltic0,14%262,97
  • OMX Riga0,16%876,9
  • OMX Tallinn0,15%1 694,97
  • OMX Vilnius0,11%1 002,52
  • S&P 500−0,29%5 618,26
  • DOW 30−0,25%41 503,1
  • Nasdaq −0,31%17 573,3
  • FTSE 1000,66%8 308,54
  • Nikkei 2252,13%37 155,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,99
  • OMX Baltic0,14%262,97
  • OMX Riga0,16%876,9
  • OMX Tallinn0,15%1 694,97
  • OMX Vilnius0,11%1 002,52
  • S&P 500−0,29%5 618,26
  • DOW 30−0,25%41 503,1
  • Nasdaq −0,31%17 573,3
  • FTSE 1000,66%8 308,54
  • Nikkei 2252,13%37 155,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,99
  • 01.08.24, 14:31

Automüüja kahtleb, kas maks inimeste valikuid oluliselt rohelisemaks muudab

Topauto müügijuht Janek Eskor usub, et keskkonnamaksuna käsitletav automaks muudab inimeste valikuid üksnes mõningal määral.
Riigikogu parkla.
  • Riigikogu parkla. Foto: Andras Kralla
Eskor põhjendas niisugust arvamust Äripäeva raadio hommikuprogrammis asjaoluga, et vastuvõetud kujul maks arvestab lisaks sõiduki saastenäitajale ka selle massi, kuid näiteks nn täishübriidid ongi loomu poolest raskemad autod ning seetõttu ei tule maksuvõit kokkuvõttes kuigi suur. Lisaks tuleb silmas pidada, et täishübriidid on kas või poolhübriididega võrreldes ka n-ö letihinnas kallimad.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele