Ettevõtja: üsna kiiresti saime aru, et Eesti jääb väikeseks ja tuleb minna e-poega välisturule
Looduskosmeetika tootja ja kunstitarvete müüja jagavad e-poega välisturule laienemise kogemust: miks otsustati sinna üldse laieneda, millised on klientide erinevused ning kuidas tavakaubandus toetab e-poe müüki.
Kuldar Kullasepp Maksekeskusest, Berrichi asutaja Berit Joosep ja Vunderi tegevjuht Jörgen Vaikjärv. Foto: Äripäev
Saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" räägivad e-pode Baltikumi ja Euroopasse laienemisest Eesti looduskosmeetika tootja Berrichi asutaja Berit Joosepi ning kunsti- ja koolitarvete jae- ja hulgimüüja Vunderi tegevjuhi Jörgen Vaikjärve.
Joosepi ja Vaikjärve räägivad ka sellest, mida nad plaanivad teha oma positsiooni parendamiseks välisturul ning kuidas toimub kaupade transport väliskliendile.
Saate lõpus jagatakse teistele e-poodidele soovitusi, mida silmas pidada ja millele tähelepanu pöörata, kui hakata välisturule laienema.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Saate toob kuulajateni DPD Eesti.
Ettevõtja: üsna kiiresti saime aru, et Eesti jääb väikeseks ja tuleb minna e‑poega välisturule