Looduskosmeetika tootja ja kunstitarvete müüja jagavad e-poega välisturule laienemise kogemust: miks otsustati sinna üldse laieneda, millised on klientide erinevused ning kuidas tavakaubandus toetab e-poe müüki.
- Kuldar Kullasepp Maksekeskusest, Berrichi asutaja Berit Joosep ja Vunderi tegevjuht Jörgen Vaikjärv. Foto: Äripäev
Saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" räägivad e-pode Baltikumi ja Euroopasse laienemisest Eesti looduskosmeetika tootja Berrichi asutaja Berit Joosepi ning kunsti- ja koolitarvete jae- ja hulgimüüja Vunderi tegevjuhi Jörgen Vaikjärve.
Joosepi ja Vaikjärve räägivad ka sellest, mida nad plaanivad teha oma positsiooni parendamiseks välisturul ning kuidas toimub kaupade transport väliskliendile.
Saate lõpus jagatakse teistele e-poodidele soovitusi, mida silmas pidada ja millele tähelepanu pöörata, kui hakata välisturule laienema.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Saate toob kuulajateni DPD Eesti.
Ettevõtja: üsna kiiresti saime aru, et Eesti jääb väikeseks ja tuleb minna e‑poega välisturule
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?