Ka tööelus peab nalja saama, arvavad ettevõtte Filter Grupp organisatsioonikultuuri juht Merike Kim ja koomik Ann Vaida.
- Stand-up-koomik Ann Vaida on juhtidele nalja tegemise eeskuju. Foto: Remo Tõnismäe, Õhtuleht/Scanpix
Energia ja veetöötlemisega tegelevas ettevõttes töötavad insenerid on tõsisel tööl, kuid Kimi sõnul saab nalja ka ning inimesed on neil lõbusad.
"Inimeste mugavustsoonist välja tõmbamine on nii esinejale kui ka publikule elamus. See on lõbus, kui hüppad tundmatus kohas vette," ütles Vaida.
Kimil, kellel on täna pärastlõunal esimene kord stand-up'i proovida, oli sama meelt – talle meeldivad sellised väljakutsed.
Visionest Institute, kes teeb selliseid koolitusi juhtidele, ettevõtjatele ja ka teistele, alustab Kalamajas uues formaadis.
Ann Vaidat ja Merike Kimi intervjueeris Linda Eensaar.
“Kui juht saab märjaks, saab temast pooljuht” ehk juhid pannakse stand-up'i tegema
Seotud lood
Eestis on juba pikalt tiksunud korralik investeerimisbuum. Asjaosalised ise on oma eesmärgid juba ammu paika pannud ja liiguvad samm-sammu haaval nende poole. Kuid miks mitte ei võiks ka tavainimesed natuke kriitilisema pilguga oma igapäevaelu kohustused ja sissetulekud üle vaadata ning siis juba kaaluda, kas annab midagi optimeerida?
"Olen teinud ka palju vigu"
Peamiselt meelelahutusmaailmast tuntud Kethi Uibomägi mõistis aastate eest, et munad ei tohi olla ühes korvis ei ettevõtluses ega finantsvallas. Täna tegutseb ta mitmel rindel ärimaailmas ja kindlustab tagalat investeerimisportfelli näol.
Kuidas tagada see, et kliendiga kokku puutuvad inimesed töötaksid sama inspireerivalt ja pühendunult nagu näitlejad teatrilaval? Selline küsimus oli mul mõttes, kui panin end kirja Tohver Studio lavastamise kursusele, kirjutab kliendikogemuse juht Andrus Kotri.
Kultuuritöötajate palkade külmutamise vastu võitlevad näitlejad piketeerivad täna Stenbocki maja ees, et näidata vastumeelsust praegusele kärpepoliitikale, ütles näitlejate liidu esimees, Vanemuise teatris töötav näitleja Reimo Sagor.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.