Kuidas ma lavastamiskursusel juhtimist õppisin ja mida ma teada sain
Kuidas tagada see, et kliendiga kokku puutuvad inimesed töötaksid sama inspireerivalt ja pühendunult nagu näitlejad teatrilaval? Selline küsimus oli mul mõttes, kui panin end kirja Tohver Studio lavastamise kursusele, kirjutab kliendikogemuse juht Andrus Kotri.
Jagan allpool äratundmisi, mis kursust läbides tekkisid ja mida saab ettevõtte juhtimises praktiliselt kasutada selleks, et suurepärast kliendikogemust pakkuda ja klientidelt aplaus ära teenida.
Seisan nõupidamisruumis paarikümne silmapaari ees. Käed tõmbuvad niiskeks, süda peksab ja kõhus on kahtlane tunne. Kui vaid see suu nii ei kuivaks! Tundub, et kõik, mida plaanin öelda, on kadunud meelest. Kas ma saan hakkama?
Teismelisena ettevõtlusega alustanud Robin Pass on olnud oma loovagentuuri juht üle kahe aasta ning tõdes saates "Kuum tool", et kui ettevõtlus poleks enam tema jaoks, läheks ta mõnele rahulikule töökohale.
Juhtimis- ja tööpraktikate kaasajastamine tõstab töötajate rahulolu ning aitab saavutada edu, kuid selleks tuleb olla üle muutuste pelgamisest, kirjutab värbamisagentuuri Peoplecraft asutaja ja konsultant Mia-Alexandra Aidla.
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.