Automarkide koondumine suurtesse kontsernidesse, platvormide ja tehnika ristkasutamine ning nüüd ka elektripööre on autod järjest ühesugusemaks tagunud, kuid terasemal vaatlusel leiab ka laiatarbeautode tootjate seast jätkuvalt ettevõtteid, kes teevad asju omamoodi.
- Saladuskatet kergitades: üks automark, millest räägitakse, on Suzuki. Fotol Suzuki Jimny. Foto: Raul Mee
Nii nenditakse Äripäeva raadio autoteemalises saatesarjas „Autojutud“, kus saatejuht Karl-Eduard Salumäe seab koos kahe teise autoajakirjaniku Margus Pipra ja Indrek Jakobsoniga ritta viis kõige omanäolisemat laialt levinud automarki. Juttu tuleb ka autode ühte tegu minemise põhjustest ning ühest uuest autovalmistajast, mille esindus Eestis hiljuti avati.
Millised margid jõudsid kolme ajakirjaniku arvamuse põhjal koostatud ning absoluutsele tõele mittepretendeerivasse pingerivvi, see selgub saadet kuulates.
Need viis automarki teevad kõige rohkem asju ummamuudu
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kord kuus Äripäeva raadio eetris olev autokultuurisaade „Autojutud“ jõudis sel nädalal 50. episoodini. Panime sel puhul kokku 10 küsimust, mis peaksid pakkuma pinget ka neile, kel autode kohta vaat et entsüklopeedilised teadmised.
Ütled "kadunud automark" ja eestlane mõtleb – Saab. Ent kõige kaduviku teed läinud autotootjate nimekiri on tohutult pikk ja põnev.
Vähem on tõesti rohkem, tõestavad autonduse ajaloo ühed olulisemad mudelid.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.