Peamised eesmärgid, mida LinkedIn konto abil saavutada
Iduettevõtte Saxby asutaja ja LinkedIn ekspert Taavi Lindmaa harutab "Digiturunduse praktikumi" saates lahti LinkedIn olemuse ning jagab hulgaliselt soovitusi ning kogemusi, kuidas LinkedIni abil edu ja tähelepanu saavutada.
Iduettevõtte Saxby asutaja ja LinkedIn ekspert Taavi Lindmaa ja saatejuht Priit Kallas. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu üldiselt LinkedInist, profiili loomisest ja täiendamisest, suhtlemisest ja ka postitamisest. Samuti miks peaks inimestel olema tasuline LinkedIn konto ja millisel juhul tasub panustada ettevõtte konto loomisele ja arendamisele.
Natuke räägivad Taavi Lindmaa ja Priit Kallas ka reklaami tüüpidest ning sihtimise võimalustest.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow’st.
Peamised eesmärgid, mida LinkedIni konto abil saavutada võiks
Operaator ja produtsent Andres Kostiv jagab saates “Eetris on turundusuudised” konkreetseid juhiseid, kuidas turundus- ja loovinimesed saavad väikese eelarvega luua professionaalseid videoklippe. Kostiv toob välja olulised detailid, mis mõjutavad videoedukust – alates selgest loo ülesehitusest kuni kaadrite õigesti paigutamiseni.
Kas LinkedIn sobib paremini ettevõtte või isiklikuks turunduskanaliks? On selgelt näha, et just teatud postitused jõuavad kümme korda kaugemale, arutleti saates "Eetris on turundusuudised".
Turundusvaldkond, majanduse sõsar, tuleb ümber kujundada nii, et eesmärk oleksid taas kooskõlas maailma vajaduste ning moraalinormidega, kirjutab digiturundusagentuuri Nobel Digital tegevjuht Kristiina Tukk.
Eesti hoiustajad on Läti ja Leedu omadest tagasihoidlikumad. Kui meil on keskmine hoiuse suurus 8000 eurot, siis Leedus on see summa 12 000 ja Lätis 20 000 eurot, kommenteerisid Bigbank Eesti äriüksuse juht Jonna Pechter ja äripanganduse juht Aimar Roosalu raha kogumise mustrit.