• OMX Baltic0,16%274,22
  • OMX Riga0,09%865,49
  • OMX Tallinn0,08%1 742,96
  • OMX Vilnius0,41%1 068,74
  • S&P 5000,31%6 069,32
  • DOW 300,5%43 668,09
  • Nasdaq 0,34%20 177,61
  • FTSE 1000,08%8 202,13
  • Nikkei 225−0,72%39 081,71
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,49
  • OMX Baltic0,16%274,22
  • OMX Riga0,09%865,49
  • OMX Tallinn0,08%1 742,96
  • OMX Vilnius0,41%1 068,74
  • S&P 5000,31%6 069,32
  • DOW 300,5%43 668,09
  • Nasdaq 0,34%20 177,61
  • FTSE 1000,08%8 202,13
  • Nikkei 225−0,72%39 081,71
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,49
  • 13.08.24, 14:00

LinkedInis tõstavad just sellised postitused reach’i miljonitesse

Kas LinkedIn sobib paremini ettevõtte või isiklikuks turunduskanaliks? On selgelt näha, et just teatud postitused jõuavad kümme korda kaugemale, arutleti saates "Eetris on turundusuudised".
Turundusmentor Marelle Ellen selgitas saates LinkedIni kasutamise eripärasid ja võimalusi.
  • Turundusmentor Marelle Ellen selgitas saates LinkedIni kasutamise eripärasid ja võimalusi. Foto: Priit Simson
Saates keskendutakse LinkedIni kasutamisele Eesti kontekstis, pakkudes praktilisi nõuandeid brändi isikupära loomiseks ja tooteturunduseks läbi isikubrändi tugevdamise. Räägitakse ka LinkedIni algoritmidest ja sellest, kuidas luua postitusi, mis jõuavad laiema auditooriumini.
Saates on külas turundusmentor Marelle Ellen, kes kasutab LinkedIni oma äri peamise turunduskanalina. Ellen tõi esile, et kuigi LinkedIni reklaamid on väga täpselt sihitavad, võivad nende kulud olla Eesti ettevõtete jaoks sageli liiga kõrged. Selle asemel soovitab ta investeerida rohkem töötajate koolitamisse brändisaadikuteks. “Eraisikute postitused jõuavad platvormil umbes kümme korda kaugemale kui ettevõtete omad,” märkis Ellen.
Lisaks saad saatest väärtuslikke soovitusi selle kohta, millised postitusetüübid levivad kõige paremini, kuidas algoritmile meeldida ning kuidas korraldada oma ettevõttes LinkedIni väljakutse, mis võib tõsta reach'i mitme miljonini.
Saadet juhib Keit Alev.
LinkedInis tõstavad just sellised postitused reach’i miljonitesse
00:00

Seotud lood

Saated
  • 18.06.24, 14:00
Kuidas luua brändikeelt, mis aitab sinu ettevõttel silma paista ja eristuda konkurentidest?
Kuidas teha oma brändile auditit ning mida võib kaasa tuua brändikeele uuendamine, uurib saade "Eetris on turundusuudised".
Saated
  • 21.05.24, 14:00
Mis käivitab auhinnatud turundusagentuure?
Legendaarne kuldmunapidu on taas möödas ning parimad turundustööd ja agentuurid on saanud tunnustuse. Ent mis on nende auhindade võitnud agentuuride edu taga?
Saated
  • 23.04.24, 14:26
Reklaamiseadusega ei saa kõiki ühiskonna probleeme lahendada
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium on teinud ettepaneku ja algatuse reklaamiseaduse muutmiseks. Ideed puudutavad reklaami mõistet ja põhimõtteid, mõjuisikuid, paremaid kanaliüleseid regulatsioone ja muidugi ka alkoholi, finantsteenuste ja muude valdkondlike reklaamide regulatsiooni.
Saated
  • 26.03.24, 14:00
Kuidas aitab sponsorlus ettevõtte mainet ja tuntust tõsta?
Seekordse saate "Eetris on turundusuudised" keskmes on küsimus, kas sponsorlus on tõesti ainult suurte ettevõtete mängumaa või on seal koht ka väiksematel tegijatel.
  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.24, 14:34
LHV: energiatõhususe roheinvesteeringud annavad konkurentsieelise
Investeeringud kestlikesse lahendustesse hõlmavad enamat, kui oleme seni harjunud mõtlema, rääkis LHV jaepanganduse ettevõtete finantseerimise osakonna juht Marko Kiisa.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele