E-kaubanduse arengu ja tuleviku saates räägime jätkusuutlikust e‑kaubandusest ja sellest, mida firmad saavad ette võtta, et olla keskkonnasõbralikud.

- Saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest, Tradehouse’i ilukaubamaja innovatsiooni ja partnersuhete juht Triinu Raig ja Raiku Packagingu üks omanikke Karl-Joosep Pärtel. Foto: Äripäev
Oleme saatesse kutsunud Tradehouse’i ilukaubamaja innovatsiooni ja partnersuhete juhi Triinu Raigi ja Raiku Packagingu ühe omaniku Karl-Joosep Pärteli. Külalised jagavad, millised on olnud nende võidud jätkusuutlikkuse poole liikudes ja mis on aastaks 2030 nende hinnangul e‑kaubanduses jätkusuutlikkuse osas saavutatud.
Raiku Packaging avab veidike ka tagamaid, kui suur vedamine ja õnn oli neil saada LVMH kiirendisse ning milliseid uksi see neile avab.
Lisaks tuli saates juttu tootesortimendi valimisest ja e‑kaubanduses raiskamise vähendamisest. Selgub, millal võiks jätkusuutlike materjalide kasutamine muutuda ettevõttele taskukohasemaks ja kui palju mõjutab see ettevõtte kasumimarginaali.
Saates annavad külalised ka kuulajatele mõne soovituse, kuidas kaupmees saab vastata tarbija ootustele.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Jätkusuutlik e-kaubandus – kuidas on see võimalik?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!