Saates „Eetris on turundusuudised“ heidame pilgu tehisintellekti rakendamisvõimalustele turunduses ja ettevõtluses. Saatekülalised Marju Sokman ja Priit Ilomets – mõlemad kogenud koolitajad ja AI entusiastid – jagavad oma teadmisi selle kohta, kuidas tehisintellekti igapäevastesse tööülesannetesse integreerida.
- Koolitaja ja AI entusiast Priit Ilomets, saatejuht Keit Alev ning AI mentor ja konsultant Marju Sokman. Foto: Äripäev
Sokman ja Ilomets tutvustavad tehisintellekti tööriistu, mida nad igapäevaselt kasutavad, sealhulgas NotebookLM, ChatGPT, Claude, Perplexity ja Kapwing. Nad selgitavad, kuidas neid tööriistu kasutada sisu loomiseks, videotele subtiitrite lisamiseks, uuringute läbiviimiseks ja klientide tagasiside analüüsimiseks. Sokman räägib, kuidas tal õnnestus ilma programmeerimiskogemuseta täiesti toimiv mäng luua ja milliseid uusi võimalusi see „supervõime“ avab.
Lisaks kuuleme, kuidas Sokman ja Ilomets end tehisintellekti arenguga kursis hoiavad ning keda ja milliseid kanaleid nemad jälgida soovitavad, et ka sina saaksid valdkonnaga sammu pidada. Boonusena jagavad nad praktilisi näpunäiteid ja häid käsklusi, mida oma promptides kohe kasutusele võtta.
Saadet juhib Keit Alev.
Kuidas tehisintellektist oma turundusassistent teha?
Seotud lood
"Digiturunduse praktikumi" saates tuleb juttu sellest, millele digiturunduses tähelepanu pöörata järgneva 12 kuu jooksul, kui on soov raha teenida.
Rohetehnoloogia ja innovatsioonisaates "Cleantech" räägime sellest, kuidas tehisintellekti kasutatakse maailma rohelisemaks muutmises, millised on kasutusviisid Eesti ettevõtete protsesside optimeerimises juba praegu ning kuhu vaatame tulevikus.
Tehisintellekti (AI) kasutab praegu vähemalt 72% organisatsioone üle maailma. AI kasutamise hoog ei rauge ning siin on kaks head vihjet investorile, et sellest trendist osa saada.
Veidike vandenõuline surnud interneti teooria selgitab ja eeldab, et tehisintellekt ja robotite loodud sisu maht on ületanud päris inimeste loodud sisu mahu internetis.
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.