Air Balticu lendude tühistamine ei pööra reisijate ega reisikorraldajate elu pea peale, kinnitas reisibüroo Karol juht Margus Parve.
- Air Balticu lennuk. Foto: AFP/Scanpix
“Eesti reisija jaoks ei ole olukord eriti hull. Nagu juttu oli: vaid kaks suvesihtkohta võetakse ära,” rääkis Parve Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Ta arvas, et vähese populaarsuse ja tasuvuse pärast liinid ilmselt ka täielikult kinni pandi.
Parve lisas, et tal on endalgi reisipilet taskus Islandile, aga ta ei karda, et see lend ära jääb. Samuti jätkab ta oma reisibüroo Karoliga Air Balticu lendude broneerimist.
Juttu tuli ka sellest, kas Eestile oleks vaja uut riiklikku lennufirmat ning mis tingimustel võiks Eesti ja Leedu Läti lennufirmasse investeerida. Parve rääkis lähemalt, kuidas läheb messireise korraldaval Karolil.
Küsis Lauri Leet.
Reisikorraldaja julgeb Air Balticut edaspidigi broneerida
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Läti majandus- ja transpordiminister nõuavad, et Air Baltic põhjendaks suure hulga lennuliinide tühistamise otsust, lennunduse ekspertide hinnangul tahab riiklik lennufirma vähendada kahjumlike lendude arvu enne aktsiate avalikku pakkumist.
Täiendatud olulise infoga Eesti liinide osas
Läti lennufirma Air Baltic tühistab sel aastal 19 liini ja vähendab lendude sagedust 21 liinil, viidates mootorite hooldaja saamatusele.
Nordica ebaõnnestumise järel tuleb lõpetada riiklike firmade tootmine valdkondades, kus turg töötab ja riigil pole mingit julgeolekualast või strateegilist huvi, rääkis taristuminister Vladimir Svet.
Estonian Air/Nordica oleks pidanud üle võtma Läti airBalticu ärimudeli ja saama piirkonnas domineerivaks odavlennufirmaks, leiab Estonian Airi endine nõukogu esimees Joakim Helenius.
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.