• OMX Baltic0,28%291,12
  • OMX Riga0,2%874,21
  • OMX Tallinn0,31%1 827,94
  • OMX Vilnius0,41%1 139,22
  • S&P 5000,00%6 071,17
  • DOW 300,00%44 882,13
  • Nasdaq 0,25%19 681,75
  • FTSE 1000,42%8 682,85
  • Nikkei 2250,15%39 572,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,28
  • OMX Baltic0,28%291,12
  • OMX Riga0,2%874,21
  • OMX Tallinn0,31%1 827,94
  • OMX Vilnius0,41%1 139,22
  • S&P 5000,00%6 071,17
  • DOW 300,00%44 882,13
  • Nasdaq 0,25%19 681,75
  • FTSE 1000,42%8 682,85
  • Nikkei 2250,15%39 572,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,28
  • 28.01.25, 14:00

Eksperdid õpetavad, kuidas hoida bränd elus kiirelt aeguvate trendide vahel

Kuidas hoida brändi tähtsust maailmas, kus trendid aeguvad kiiremini, kui turundajad jõuavad nendega kohanduda? Sellele küsimusele otsivad vastust Trickster Studiosi kaasasutaja Karl Altraja ja Kontuur Leo Burnetti loovjuht Urmas Villmann.
(esiplaanil) Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann, (taga vasakult) saatejuht Keit Alev ja Trickster Studios kaasasutaja Karl Altraja.
  • (esiplaanil) Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann, (taga vasakult) saatejuht Keit Alev ja Trickster Studios kaasasutaja Karl Altraja. Foto: Äripäev
Saates “Eetris on turundusuudised” jagavad Karl Altraja ja Urmas Villmann oma vaateid noorte sihtrühmade, brändilojaalsuse ja trendidega kaasas käimise väljakutsetest.
Noore tarbija analüüsimisel toodi esile vastuoluline nähtus: noor tarbija võib olla pühendunud brändidele, mille tooteid ta pole veel kunagi ostnud, kuid mida ta aktiivselt jälgib ja ihaldab. See avab uusi strateegilisi võimalusi, kuid nõuab turundajatelt järjepidevust ja autentsust. “Noorte kõnetamine ei ole ühekordne kampaania, vaid pikaajaline strateegiline töö,” rõhutas Trickster Studiosi kaasasutaja.
Lisaks keskenduti saates brändilojaalsusele ja hinnatundlikkusele. Praeguses keerulises majandusolukorras kipub hinnakommunikatsioon varjutama emotsionaalset sidet, mida brändid on hoolikalt ehitanud. Kontuur LB loovjuht hoiatas, et lühiajaliste trendide pimesi järgimine võib brändi hoopis kahjustada. “Trendide pimesi jäljendamine on ohtlik lõks. Bränd peab igal kanalil olema järjepidev ja äratuntav,” rõhutas Villmann.
Saadet juhib Keit Alev.
Tegijate selgitused, kuidas hoida bränd elus ka trende jälgivate noorte jaoks
00:00

Seotud lood

Saated
  • 18.06.24, 14:00
Kuidas luua brändikeelt, mis aitab sinu ettevõttel silma paista ja eristuda konkurentidest?
Kuidas teha oma brändile auditit ning mida võib kaasa tuua brändikeele uuendamine, uurib saade "Eetris on turundusuudised".
Saated
  • 25.12.24, 16:00
Kasulik kuulamine: kuidas oma ettevõtte brändi tugevamaks muuta
Värskelt ilmunud raamatu „360° mudel tööandja brändingus“ autorid Evelin Org ja Olesija Saue tutvustavad saates „Äripäeva raamatuklubi“ lähemalt, mis on tööandja bränding, miks sellega peaksid tegelema kõik ettevõtted mis tahes sektorist ja kuidas see viib ettevõtte tulemuslikkuse ja töötajate rahulolu järgmisele tasandile.
Saated
  • 17.02.23, 14:00
Meiliturunduse jõud: kuidas tõsta oma brändi tuntust ja käivet
Kuidas teha edukat meiliturundust ja koostada baase, mis toovad ka tulemust? Selle teema telgitagused avab saates „Digiturunduse praktikum“ Infopanga turundusjuht Marko Kaldma, ärisuunajuht Elis Suik ja Eesti Pakendiringluse juhatuse liige Alder Harkmann tutvustavad enda edulugu meiliturunduses.
Saated
  • 14.01.20, 18:51
Juhil tasub oma persoonist bränd kujundada
Seekordses Äripäeva Raadio saates "Eetris on turundusuudised" tuleb juttu sellest, mis on persoonibränd ja miks peaks ettevõtja või juht selle kujundamisega samuti tegelema.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 13:13
Pangad, regulatsioonid ja rohepööre: kas Eesti ettevõtted on valmis jätkusuutlikkuse väljakutseteks?
Kliimamuutuste tagajärjel kehtestatud rangemad regulatsioonid seavad ettevõtetele uusi ootusi ja kohustusi, suunates neid looma üha jätkusuutlikumaid ärimudeleid. SEB jätkusuutlikkuse juht Tatjana Vakulenko rõhutab, et pangad ei ole seejuures pelgalt finantseerijad, vaid ka olulised partnerid ja nõustajad, aidates ettevõtetel muuta rohepöördega seotud väljakutseid konkurentsieeliseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele