Paberivaba kontor pole tänapäeval enam pelgalt ilus unistus, vaid see on ka reaalselt võimalik, kui võtad oma ettevõttes kasutusele GSMtasks’i nutika veo ja tööülesannete halduslahenduse.
<strong>GSMtasks</strong>
Digitaalsed dokumendid
Dokumentide allkirjastamine
Täielik ülevaade tööülesannetest
Teekondade optimeerimine
Reaalajas teavitused
Analüütika
Mobiilirakendus
www.gsmtasks.com
Pärast GSMtasks’i kasutusele võtmist pole ettevõtte kontoris enam vajadust kobaka kontorikombaini järele koos suure virna paberiga selle kõrval ning võite unustada ka pideva tahmakassettide täitmise, mis kõik kokku on suur rahaline kulu. Lisaks vabaneb kontoripind, mille on hõivanud maast laeni riiulid, kuhu on tallele pandud virnade viisi dokumentide kaustasid. Kaustades olevaid dokumente on tulnud eelnevalt käsitsi täita ja inimeste vahel transportida ning hiljem vajaliku dokumendi otsimiseks kogu kadalipp uuesti läbida – see kõik kulutab töötaja väärtuslikku tööaega.
KÕIK ETTEVÕTTES KASUTUSEL OLEVAD PABERIL DOKUMENDID ÄPPI!
GSMtasks’i saab lisada kõik dokumendid digitaalsel kujul, mis teil hetkel ettevõttes paberil on, olgu nendeks eeltäidetud saatedokumendid või üleandmise ja vastuvõtmise aktid jms.
Kõige suurem abi GSMtasks’ist on neile, ettevõtetele, kes siiani veel paberil tööülesandeid oma töötajatele jagavad. Neile soovitame unustada eelmise sajandi töökorraldus ning valida nutikas GSMtasks’i lahendus, mis on kiirem, mugavam ning keskkonnasõbralikum.
Näitena võib tuua olukorra, kus kuller läheb kliendi juurde ning tal on saadetise üleandmisel vaja täita kindlaks määratud üleandmise ja vastuvõtmise akt. Sellisel juhul võtab ta enne saadetise üleandmist oma nutiseadme, täidab elektrooniliselt ära dokumendi vormi ning küsib sellele ka kliendi allkirja. Allkirjastatud dokument on võimalik peale saadetise kohaletoimetamist edastada automaatselt kliendi e-postile.
Jaak Nirk
Avalike suhete juht
GSMvalve OÜ
Kui elektroonilise vormile nutiseadmes kliendi allkiri saadud, saab kuller mugavalt valida järgmise töö ja alustada selle täitmist, sest puudub vajadus minna tagasi kontorisse uute paberite järele ja kliendi poolt allkirjastatud paberite äraviimiseks.
GSMtasks’i SUUR EELIS ON SEE, ET SEDA SAAB INTEGREERIDA PALJUDE ERINEVATE VEO-, MÜÜGI-, RAAMATUPIDAMIS- VÕI MIS TAHES MUU MAJANDUSTARKVARAGA
GSMtasks’i on lihtne liidestada ning meie kliendid on sellega saanud ise hakkama, kasutades detailset
API rakendusliidese juhendit. GSMtasks’i lahenduse on edukalt võtnud kasutusele tooteesitlejad USAs, toidukullerid UKs, jalgrataste parandajad Amsterdamis, turvamehed (Securitas Eesti AS), liftide hooldajad (Eesti Otis AS), autojuhid (SW Kütus OÜ ja AS Est-Trans Kaubaveod) ja paljud teised ettevõtted nii Eestis kui ka välismaal.
Kui soovid ka oma ettevõtte muuta paberivabaks ning hakata kasutama GSMtasks’i nutikat veo ja tööülesannete halduslahendust, siis võta ühendust GSMtasks’i müügiosakonnaga
telefonil 5660 6245 või [email protected]Laadi alla GSMtasks’i äpp, mis on saadaval nii
Android- kui ka
iOS-nutiseadmete jaoks, ja proovi nutikat veo ja tööülesannete halduslahendust 14 päeva TASUTA!
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.