Äripäeva majutusettevõtete TOPi võitnud hotell Dzingel on külastajate hinnangul odav hotell, kuid hommikusöök on võrreldav mõne kõrgema taseme ööbimiskoha omaga.
- Hotell Dzingel Foto: Maarit Eerme
Tallinnas Männikul asuvas hotellis Dzingel majandusaasta aruande kohaselt 2016. aastal olulisi arendusi ja investeeringuid ei tehtud, kuid 36 000 euro eest viidi läbi pisiremont ning enese reklaamile kulutati 28 000 eurot.
Dzinglis töötas 70 inimest, kelle keskmine töötasu oli 578 eurot kuus.
Hotelli omanik ja juhatuse liige Merike Poudel ei soovinud kommenteerida, mis on nende edu saladus ning miks nad majanduslikult nii edukad on.
MIs on mis
Dzingel ASAsutatud 1997Omanik ja juht Merike Poudel.Käive 2016. aastal 2,87 mln eurot, kasvas aastaga 19,9%.Puhaskasum 2016. aastal 722 779 eurot, kasvas aastaga 65%.Töötajaid 2016. aastal 70, 2017. aasta IV kvartalis sai töötasu 64 inimest.
Reisikorraldaja Estravel müügidirektori Kaire Saadi sõnul meeldib reisigruppidel Dzinglis ööbida, sest hinnad on kesklinna hotellidega võrreldes soodsamad, busse on mugav parkida ja vajadusel on hea bussiühendus kesklinnaga.
Dzingli teenuseid kasutab ka Elektrilevi, kel on üle Eesti töötajaid, kes peavad aeg-ajalt käima pealinnas. “Valiku peamiseks argumendiks on kiire reageerimine majutuse vajadusel, hea parkimisvõimalus ja soodne hind,” ütles Elektrilevi kommunikatsioonispetsialist Peeter Liik.
Klientide tagasisidet koguvas TripAdvisoris on Dzingel saanud võimalikust viiest punktist kolm. Klientide hinnangul on hotellis väga väikesed kaheinimesetoad, tubades vähe kappe ning tegemist on säästuhotelliga.
Kliendid on aga rahul hommikusöögiga, mis olevat isegi parem kui mõnes nelja tärni hotellis. Teise plussina mainiti mõistlikku ööbimishinda - samas leidus neidki, kes pidasid seda ülehinnatuks. Külastajate hinnangul vajavad ka hotellitoad uuendamist.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.