Kolm järjestikust aastat edukaimaks trükikojaks tõusnud Data Print OÜ uus juht Triin Anette Kaasik nendib, et etiketiäri erineb Baltikumis ja Põhjamaades kõige rohkem kasvutempo poolest, kus Eestil, Lätil ja Leedul on selge edumaa.
![Data Print OÜ uus juht Triin Anette Kaasik on veendunud, et inimesed peavad andma kogu tootmisahelale rohkem väärtust.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=0103a200-91c9-59b7-9408-f6a101b09e91&width=3840&q=70)
- Data Print OÜ uus juht Triin Anette Kaasik on veendunud, et inimesed peavad andma kogu tootmisahelale rohkem väärtust. Foto: Margus Ansu / Postimees / Scanpix
„Baltikumis on see suhteliselt kiire kasvuga valdkond, erinevalt Põhjamaadest, kus paigalseisu tõttu mahud väga ei kasva,“ ütles Data Print OÜ juht Triin Anette Kaasik. Ta selgitas, et see on tingitud peamisest kliendisegmendist – toidutööstusest.
Seotud lood
Alanud aasta tõotab tulla väikeinvestorite jaoks tegus, sest turge juhivad mitmed tehnoloogilised uuendused, regulatiivsed muudatused ja makromajanduslikud suundumused. Freedom24 analüütikud annavad näpunäiteid, millele tähelepanu pöörata.