• OMX Baltic0,71%292,19
  • OMX Riga−0,27%865,68
  • OMX Tallinn0,37%1 836,98
  • OMX Vilnius0,46%1 141,25
  • S&P 5000,72%6 037,88
  • DOW 300,3%44 556,04
  • Nasdaq 1,35%19 654,02
  • FTSE 100−0,1%8 561,83
  • Nikkei 2250,09%38 831,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,3
  • OMX Baltic0,71%292,19
  • OMX Riga−0,27%865,68
  • OMX Tallinn0,37%1 836,98
  • OMX Vilnius0,46%1 141,25
  • S&P 5000,72%6 037,88
  • DOW 300,3%44 556,04
  • Nasdaq 1,35%19 654,02
  • FTSE 100−0,1%8 561,83
  • Nikkei 2250,09%38 831,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,3
  • 22.11.95, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uue reisiterminaali ehitab SRV Eesti Ehitus

Tallinna Sadama tehnikadirektori Aare Kitsingu sõnul finantseerib kogu projekti Tallinna Sadam.
Aare Kitsingu sõnul võetakse projekti valmimiseks 15--20 miljonit krooni lühiajalist laenu, mis makstakse ära juba aasta pärast.
Projekteerimisluba on linnalt juba saadud ja lähematel päevadel peaks linnavalitsuses lõplikult vormistatama ka terminaali ehitusluba.
SRV Eesti Ehitus peadirektori Toomas Lumani sõnul osalesid ehitusfirma leidmiseks korraldatud vähempakkumise lõppvoorus peale Eesti Ehituse veel ehitusfirmad Koger & Sumberg ning Skanska.
Võistupakkumise võitjaks osutus 38 miljoni kroonise pakkumusega Eesti Ehitus, kes sõlmis alltöövõtulepingu ASiga Koger & Sumberg. Lumani sõnade kohaselt teeb pool tööd nende firma ja teise poole töödest Koger & Sumberg.
Kahe ehitusfirma kasutamine on tingitud sellest, et Koger & Sumberg oli valmis mitmed tööd tegema madalama hinna eest, kui see oleks olnud võimalik Eesti Ehitusel, selgitas Luman.
Kitsingu sõnul tööd kahe firma vahel päris pooleks ei jagune. Enamjagu töid peaks tegema siiski Eesti Ehitus, kellega Tallinna Sadam sõlmis ka töövõtulepingu, ütles Kitsing.
Peale selle vajatakse lepinguid veel mitme eritöid tegeva firmaga, lisas Aare Kitsing.
Tema ütlust mööda teeb majakarbi ja raudbetoonosad põhiliselt Eesti Ehitus, Koger & Sumbergi teha jääb viimistlus.
1000--1200 inimest tunnis läbilaskva terminaali ehitamise tarvis on metallkarkasside tellimine juba alanud ja sõlmimisel ka alltöövõtulepingud, rääkis Kitsing.

Seotud lood

Juubel
  • 03.02.25, 09:00
Keeltekool Kirjatäht 10: keeleõppest võib saada elumuutev kogemus
Keeltekool Kirjatäht tähistab veeburarikuus kümnendat tegutsemisaastat. Seda, et aeg on tegusalt ja lennates läinud, kinnitab tõsiasi, et ümmarguse tähtpäeva saabumist tuli kooli juhile ning asutajale Ülle Koppelile meelde tuletada. “Numbrid on minu jaoks kõige nõrgem külg. Need ei seisa meeles, kipuvad ununema ja sassi minema,” naerab ta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele