1998. aasta jaanuar tõi riiklikusse autoregistrikeskusesse tavapärase vaikuse. Registrisse kanti esmaselt 1751 sõiduautot, 471 veoautot, 26 bussi, 8 mootorratast ja 144 haagist.
ARK büroode arvestuses algas aasta kõige töisemalt Tallinna büroole, kus registreeriti 751 sõidukit, järgnevad Harju (524) ja Tartu büroo (479). Sõiduautode registreerimine neis kolmes oli peaaegu võrdne, kuid veoautode osas on Tallinn ülivõimsalt esimene (registrisse kanti esmaselt 280 veokit Harju büroo 88 ja Tartu büroo 30 vastu).
Sõiduautode esmaregistreerimiste TOP 10 esikolmik on juba välja kujunenud, mingeid muudatusi siin eriti ette näha ei ole: esimene on Ford 276, teine Opel 205 ja kolmas Volkswagen 174 sõiduautoga.
Edasi on aga juba toimunud muudatused: neljandaks on tõusnud Toyota (128 autot), viiendaks Honda (111) ja kuuendaks on detsembriga võrreldes langenud Nissan (108). Audi on tõusnud 96 autoga seitsmendaks ja Mercedes 90 autoga kauaselt viimaselt kohalt kaheksandaks.
Kõige suurema languse on läbi teinud Mazda: detsembrikuiselt neljandalt kohalt on ta kukkunud üheksandaks -- 83 esmast registrisse kannet, ja seekordse TOP 10 lõpetab BMW 81 sõiduautoga.
1998. aasta 1. veebruari seisuga on Eestis arvel 550 514 transpordivahendit -- neist 5372 mootorratast, 428 674 sõiduautot, 76 967 veoautot, 6410 bussi ja 33 091 haagist.
Seotud lood
Tulev aasta toob ettevõtjatele hulganisti lisakulusid erinevate maksude ja seadusemuudatuste näol. Kindlasti tuleb tegeleda kulude kärbetega hoidmaks jätkusuutlikku konkrurentsieelist turul. Selleks peab olema esimene samm taotleda paremad krediidi rahastuse tingimused. Pane rahastajad proovile laenuvõrdlusportaalis Sortter!