Teeninduses on nii teenuse osutaja kui ka teenuse saaja lõppeesmärk kasu saamine, boonusena kaasneb mõlemapoolne rahulolu ja edasine koostöö. Jätkuva koostöö olemasoluks ei piisa tihedas konkurentsis enam ainult sellest, kui rahuldatakse kliendi elementaarsed teenindusvajadused. Tark teenindaja pakub kliendile midagi ootamatut. Ootamatu on see, et klienti suudetakse üllatada millegi positiivsega, näiteks:
- müüja teatab omal initsiatiivil, et tal on võimalik pakkuda ostjale soodustust või sama hinnaga kõrgema kvaliteediga toodet;
- müüja lubab ostjale kauba tasuta koju toimetada;
- turismipakett sisaldab oodatust kõrgema tasemega hotelli;
- eenindaja helistab kliendile ja tunneb huvi, kas klient jäi teenusega rahule ning mida ta saab veel kliendi heaks teha.
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”