• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 28.04.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Renault täiustas Magnumi seeria veokit

Eestis on kolme esimese kuuga müüdud vaid üks Renault' veoauto. Kuigi Renault' nõrgim koht on väike hooldusvõrk, peaks uue Renault Magnum Integrali müüki tulek suurendama huvi Renault' veokite vastu.
Uue sadulveoki Magnum Integrali tähtsamad uuendused on elektrooniline pidurdussüsteem (EBS), sissemurdmiskindel elektrooniline käivitamise blokeerija, sõiduki funktsioone kontrolliv info kogumise ja analüüsimise seade Infomax, täiustatud jõuülekanne, uus kabiini vedrustussüsteem ja hüdrauliline aeglusti.
Uus EBS-pidurdussüsteem rakendub peaaegu samal ajal piduripedaalile vajutamisega. Võrreldes tavaliste pidurisüsteemidega väheneb 80km/h sõidukiiruse juures peatumisteekond 12 meetri võrra.
Infomaxi abil saab optimeerida sõiduki tootlikkust ja hooldust ning reguleerida sõiduki näitajaid vajadustekohaseks.
Magnum Integrali põhivarustusse kuulub ka uut tüüpi põikiamortisaatoritega varustatud kabiini vedrustus. Kahest amortisaatorist ja ühest rullamortisaatorist koosnev süsteem on suurendanud sõiduki juhitavust, kuna hoiab ära kabiini kaldumise järskudes kurvides või pidurdamisel.
Renault' veokid on hästi vastu pidanud. Väikseid vigu on, kuid ei saa öelda, et neid oleks mõne teise veoki margiga võrreldes rohkem või vähem.
Renault' suurim eelis on kabiini ehk juhi tööruumi lahendus. Juht on tõstetud kõrgele, mitte ei ole kõike ehitatud juhi peale.
Hooldus on rahuldav, kuigi Volvo ja teiste veokite hooldus on paremal järjel. Renault' hooldussüsteem ja varuosade liikumine on tagasihoidlikum.
Magnumi kabiin on suur ja mahukas, mis on juhile väga tähtis.
Kuid kabiin asetseb kõrgel ja juhil on mööda külgmist redelit raske siseneda ja väljuda.
Praktiliselt puudub Renault'l teenindusvõrk. Tal on vaid üks punkt Tallinnas. Eesti autoostja tahab siiski, et oleks kaetud põhilised magistraalid ning garanteeritud varuosade tarnekiirus, et õnnetuse korral saaks abi võimalikult kiiresti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.12.24, 12:39
Riigi IT-majad ohustavad sektori ekspordivõimet
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele