Kahe avatud parklakorrusega sportlikku ärimaja toetab monoliitbetoonkarkass, mille valamise hilinemise tõttu jäi ehitus algul kahe nädala võrra graafikust maha. Punaseks värvitud konstruktivistliku hoone arhitektuur erineb taotluslikult levima hakkavast bürooehituslikust kommertsstiilist ja haakub linnaehituslikult eelkõige Pärnu mnt jõulise betoonviaduktiga. Et lähiümbruses puuduvad teised kõrghooned, ei pidanud ärimaja end ümbrusse sobitama. Omaette programm on reklaamidega kaetud fassaadi välisvalgustus.
Visuaalselt muudavad büroohoone õhuliseks katmata betoonpostidele toetuvad lamedate kaldpindadega parklad, mille parkimiskohtade pidev suurendamine on viinud selleni, et poolteist kuud enne hoone valmimist otsustas tellija ka osa keldrist parklaks muuta. Kokku saavad parkimiskoha 175 bürootöötaja autod. Maja ette tuleb 21kohaline parkla.
14. korrusest ei lubanud ärimaja kõrgemaks ehitada lennuamet, sest riivamisi läheb sellest üle lennutsoon. Väidetavalt ei hakka ülelendavad lennukid büroode tööd segama.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.