Müügile on jõudnud uus Philipsi telefonisari nimetusega Skip. Kui siiani olid Philipsi toodetud telefonid rohkem eratarbijale, siis uued Skipi telefonid on suunatud rõhutatult ärikliendile. Nagu ka mõned teised tootjafirmad on Philips büroosarja koostanud kolme raskusastme töökoha telefonist, mis on disainitud samadel printsiipidel.
Skip 100 -- lihtne telefon, sobib tavatöökohale, kus inimene võtab vastu kõnesid ja vahel helistab ka ise. Mugavust lisab käepärane toru, kolm kiirvalimis- ja kümme otsemälu.
Skip 300 on telefon, mida võib kasutada väikefirma sekretär, müügimehed, ühesõnaga nõudlikum tarbija. Teiste samaväärsete telefonidega võrreldes on Skip 300-l suurem vedelkristallekraan. Suured ja selged numbrid ekraanil lihtsustavad telefoni kasutamist. Tänu läbimõeldud kõlari ja mikrofoni süsteemile on Skipil hea käed-vabad-funktsioon. 12 kiirvalimis ja 12 otsemälu muudavad igapäevase töö kiireks ja mugavaks. Mälu ei kao ka telefoni seinast väljavõtmisel. Ekraanilt on võimalik näha jooksva kõne pikkust.
Skip 800 -- lauatelefon koos automaatvastajaga. Viimane salvestab kuni 32 teadet. Digitaalne kõnesalvestus tagab muutumatu kvaliteedi pikkadeks aastateks. Salvestusmahtu on kuni 14 minutit, aga see sõltub salvestisest, näiteks muusika lindistamine nõuab suuremat mälumahtu ja seetõttu salvestis lüheneb.
Ekraanilt on peale numbrite ja kõneaja näidu võimalik näha ka kellaaega ja saabunud teadete arvu koos saabumisajaga. Voice-help juhendab kasutajat toimingutes ning loeb ette valikuvõimalusi. Viis kiirvalimismälu ja käed-vabad-funktsioon võimaldavad telefoni edukalt kasutada kodus ja kontoris.
Kõik Skipi seeria telefonid sobivad töötama telefonikeskjaamade allabonentidena, sest nende R-klahvi on võimalik paindlikult programmeerida.
Digitaal- ning jaamateenuste kasutamise klahvid ja viimase numbri kordus on kõigil Skipi seeria telefonidel. Neid mudeleid saab kinnitada ka seinale.
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.