• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 20.01.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pakterminal taganes ähvardusest

Eesti Raudtee vähendas keskmist tariifi peaaegu viis korda, mis muudab Pakterminalile kohalikku infrastruktuuri investeerimise taas rentaabliks, teatas Pakterminali nõukogu esimees Aadu Luukas ajalehele Delovõje Vedomosti.
Venekeelne ärileht teatab, et Eesti Raudtee vähendas keskmist tariifi, andes järele Pakterminali ähvardusele investeeringud lõpetada.
Eelmisel nädalal ütles Luukas Äripäevale, et Pakterminali nõukogu kaalub investeeringute peatamist, sest raudtee liiga kõrgete tariifide tõttu pole investeerimine võimalik.
Eesti Raudtee peadirektor Parbo Juchnewitsch ütles eile, et tema ei ole teinud Pakterminalile järeleandmisi, sest võtab kõikidelt suures koguses naftasaaduste vedajatelt tasu ühtemoodi.
Suurimad naftatransiidi aktsiaseltsid Pakterminal, E.O.S ja Eurodek, kelle veomahud ületavad aastas 3 miljonit tonni, maksavad Juchnewitschi sõnul samade tariifide alusel, saades soodustusi marsruutrongide ja oma vagunite kasutamise ning veomahtude pealt.
Pakterminali juhatuse esimees Raivo Vare ütles, et tema ei soovi Delovõje Vedomostis avaldatud teavet kommenteerida, sest peab selle eesmärgiks mõjutada Eesti Raudtee erastamist. Vare sõnul ärritas teda Delovõje Vedomosti arvamuskülg, kus küsiti ettevõtjatelt, kas Eesti Raudtee tuleks erastada Pakterminalile.
Tüli Eesti Raudtee ja suurte naftatransiidiettevõtete vahel puhkes eelmise aasta lõpus, kui raudtee teatas kavatsusest kärpida veomahtude pealt antud tariifisoodustusi. Pakterminal kaotas uute tariifide tõttu enim, sest seni makstud ligi 26 krooni suurune keskmine tasu kasvas ligi 42 kroonile tonnilt.
Eesti Raudtee ja Pakterminal ei olnud eile valmis täpsustama kokkulepitud tariifi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.12.24, 17:29
Foruse enam kui 10aastane koostöö Viru Keskusega – tehnohooldusest maineka rohesertifikaadini
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele