• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 21.01.00, 07:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna vanalinnas parkimine võib minna neli korda kallimaks

Parkimistund vanalinnas võib kevadest maksta sada krooni, tänavate tühjendamiseks plaanib linnavalitsus vanalinna sissepääsud sulgeda tõkkepuudega ja hakata parkijaid karmimalt kontrollima, kirjutab Eesti Päevaleht.
Transpordiameti uuenduskava järgi muutuks terve vanalinn kevadest tasuliseks parklaks, kus esimesed 15-20 minutit tohib autoga priilt veeta, kuid iga edasine tund maksab umbes 100 krooni.
Positiivse uudisena hakkaks linn kinnistes parklates öösiti auto hoidmise eest küsima sümboolset hinda, et paremini töösse rakendada praegu peaaegu tühja parklat valvavad inimesed.
Transpordiameti plaani järgi maksaks Vabaduse väljaku ja Viru väljaku kinnisel parkimisalal auto hoidmine kella üheksast õhtul kuni hommikuni kolm krooni tund. Samuti kaalub linn Vabaduse väljaku parkla soodsamaks muutmist päeval, nii et 12kroonine tunnihind ei kehtiks mitte ainult esimesel parkimistunnil, vaid esimesel kahel tunnil.
Transpordiameti parkimise peaspetsialisti Ado Kuuse sõnul on uuenduste eesmärk muuta parkimiskord inimsõbralikumaks. 'Ega siin midagi karmimaks küll ei lähe. Päevased hinnad jäävad esialgu samale tasemele ja võib-olla ühes kohas muutuvad isegi veidi madalamaks,' tähendas ta.
Liikluskorralduskeskuse juhataja Vello Kooniku sõnul ei nõuaks vanalinna kinniseks parkimistsooniks muutmine erilisi investeeringuid. 'Me ei hakka ehitama mingeid suuri süsteeme, nagu siin varem plaaniti. Lihtsalt parkimiskohad peavad olema korras ja hea järelevalvega. Õpetame autojuhid liiklusmärke tundma,' selgitas ta.
Transpordiamet pidi võimalike parkimisuuenduste kava linnavalitsusele üle andma sel nädalal, kuid ametnike haigestumise tõttu lükkub kokkuvõtte valmimine järgmise nädala lõppu või ülejärgmise algusse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.12.24, 17:29
Foruse enam kui 10aastane koostöö Viru Keskusega – tehnohooldusest maineka rohesertifikaadini
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele