Eesti Bussi pankrotihaldur lubab bussiliinid käigus hoida vähemalt homseni, kauemaks pole ettevõttel rahalist tagatist, kirjutab Eesti Päevaleht.
Eesti Bussi pankrotihalduri Kalev Mägi sõnul saab ta täie kindlusega lubada, et 45 bussiliini käigus hoidmiseks jätkub raha ja kütust nädala esimeseks pooleks.
Teede- ja sideministeeriumi asekantsleri Peeter Skepasti sõnul on ministeeriumil pankrotihalduri suusõnaline lubadus hoida kõik liinid käigus kuni pankroti jõustumiseni 13. märtsil. 'Meil on ainult üks mure - mis juhtub, kui need liinid päevapealt katkevad,' lausus Skepast.
Ministeeriumi maanteetalituse juhataja Lembit Kiviloo sõnul on pankrotihalduril täita kokkulepe, et kümmekond liini, kus ei ole kõrval teisi bussifirmasid tegutsemas, jäävad alles. Mõne sellise liini bussiga sõidavad lapsed kooli.
Skepast ei osanud veel öelda, mis siis saab, kui Eesti Buss ei jaksa ka neid kümmet bussi käigus hoida. 'Otsime võimalusi ja teavitasime maakondi juba reedel võimalikest probleemidest.'
Kiviloo sõnul kohustab seadus ministeeriumi kuulutama pankrotistunud firma liinidele uue konkursi. 'Tavalistes tingimustes võtab konkurss kuu aega, kuid püüame selle teha kiiremini,' lausus Kiviloo. 'Aga enne kui kohtuotsus pankroti kohta kümne päeva jooksul jõustub, ei saa me konkurssi kuulutada,' lisas ta.
Pankrotihaldur ütles, et esialgu on ta huvitatud, et liinilube Eesti Bussilt ära ei võetaks. 'Üritame päästa, mis päästa annab,' ütles Mägi. 'Kui liinilube enam pole, siis ei ole mingit võimalust firmat päästa,' lisas haldur.
'Meil ei ole millegipärast usku sellesse ettevõttesse,' ei näinud asekantsler põhjust liinilube Eesti Bussile säilitada. 'Mingit kindlat garantiid pankrotihaldur meile anda ei saanud,' ütles asekantsler.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.