Tänavu veebruaris mainiti kaheksa Eesti ajalehe pealkirjades ja alapealkirjades kõige rohkem Eesti Telekomi, ETVd ja Hansapanka. Kõiki vaid kuus korda, võrdluseks sai Hansapank jaanuaris tervelt 19 korral esiplaanile tõstetud. Seega erinevalt eelnenud kuudest selget liidrit seekord ei ole.
Üldse esines firma nimesid ja kaubamärke pealkirjades kokku 117 korral.
Meediamonitooringufirma Observer Media Intelligence vaatles Eesti Ekspressi, Eesti Päevalehe, Estonija, Maalehe, Postimehe, Sõnumilehe, Õhtulehe ja Äripäeva olulisemaid artikleid.
Autor: ÄP
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.