Kauplemise alguses oli tema aktsiapositsiooni väärtus 45 miljonit naela, partneril 68 miljonit. Aktsia hind hüppas aga noteerimise järel 48%, andes hiljem veidi järele. Algselt 570 miljonile naelale hinnatud firma turuväärtus oli päeva lõpul 776 miljonit.
Firma tugineb ideel, et tugeva stressi all töötavatel kõrge sissetulekuga inimestel ei ole aega vaba aja sisustamist pikalt ette planeerida. Lastminute koondab enda kätte info vabadest lennukikohtadest, hotellitubadest või teatripiletitest, pakkudes neid interneti kaudu oma klientidele soodsama hinnaga.
Lühikese ajaga on 1998. aastal 600 000 naelaga asutatud Lastminute.com tõusnud Suurbritannias kõige tuntumaks võrgufirmaks Amazon.comi järel. Abonentide arv ületab 1,1 miljonit, kasvades kuus 30%. Klientide ehk tegelike ostjate arv on igas kuus kasvanud 50 protsenti. Detsembris ulatus see 29 000-le.
Firma aktsiad märgiti mitmekordselt üle. Analüütikute sõnul majandusnäitajad sellist optimismi ei õigusta.
Autor: ÄP
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.