Esimese kvartali põrandakatete müügitulemusi hinnatakse tagasihoidlikeks ning paarilt järgmiselt kuult oodatakse palju enamat. Auma Expo direktor Arvi Mägin võtab kvartali tulemused kokku lühidalt: ?Oli vaikne ja raske kvartal.?
Lincona Põrandakeskuse müügidirektori Olavi Tuisu sõnul ületas esimese kvartali elastsete põrandakatete müügimaht möödunud aasta viimase kvartali müügimahu. Mitmete eelmise aasta projektide lõpetamine nihkus uue aasta esimesse kvartalisse, mis põhjustaski Lincona edukamad müüginumbrid.
Oluliselt mõjutasid tulemusi suuremad objektid. Kellel suuremaid objekte ei õnnestunud võita, selle firma kvartali tulemused jäid tagasihoidlikuks. Tuntumatest objektidest kattis Lincona Põrandakeskus põrandad valitsushoones Toompeal, Pelgulinna haiglas ja Norma maja büroohoones. Kuldvillak lõpetas töö Valga-Valka piiripunktis ja Tori koolimajas.
Nii kogu majanduses kui ka ehitusturul on elavnemist märgata. Kuigi ostujõud kasvab, juhib erakliente siiski veel säästumentaliteet. Laenu saamine on jälle reaalsuseks saanud ja paari kuu pärast ennustavad spetsialistid suuremat tõusu.
Remonditegemise hooaeg on suvi. Väino Rast Alfalendist ütleb, et kui suvi on halb, siis põrandamaterjalide müüjatel on äri hea. Mida kehvem ilm on suvel, seda enam tehakse kodudes remonti ja müüginumbrites on see kohe selgelt näha.
Autor: Anu Tarvis
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”