Möödunud aasta lõpus jõudis projekti töörühm järeldusele, et keskendutakse Eurovisioonile ja brändi lansseerimine viiel olulisel sihtturul jääb järgmisse aastasse, rääkis projektijuht Evelin Int Lambot. Sellepärast taotleti eelarvest ka vähem raha.
Jutt, nagu oleks EAS projekti eelarvet kärpinud, ei vasta juhtrühma liikme Tarmo Sumbergi sõnul tõele. EASi eelarvest eraldatud veidi üle 10 miljoni krooni läheb strateegilise ja loomingulise töö finantseerimiseks, rakenduskuludeks on võimalik reservist raha juurde taotleda, ütles Sumberg.
?Praegu püüame uuele koalitsioonile projekti üksikasju selgitada, paraku on meedias kujunenud negatiivne foon üsna tugev,? ütles Int Lambot. Ta märkis, et oma töökoha pärast ta ei muretse, peaasi, et riigile nii oluline programm edasi läheks.
Hiljuti sündis ka kokkulepe Eesti Televisiooniga, et ?Eesti tuntuks!? meeskond hoolitseb Eurovisiooni ajal Eestisse saabuva tuhatkonna välisajakirjaniku eest ? koostab nende programmi ja varustab infomaterjalidega. Projektimeeskond loodab, et olud ei sunni neid kokkuleppest taganema.
Sumberg kinnitas, et vaatamata segastele oludele töötab projekti loominguline meeskond ja väliskonsultant vastavalt projektigraafikule. Ka kõik senised lepingud on eelarveotsustega kaetud, nii et ka töö katkemise korral kellelegi võlgu ei jääda.
Vastavalt projekti struktuurile määrab selle saatuse uus majandusminister, kelle pädevuses on EASi nõukogu liikmete nimetamine. EASi nõukogu otsustab nii projekti finantseerimise kui meeskonna üle.
Projekti algatamise juures olnud ettevõtlusorganisatsioonid toetavad selle jätkumist. ESEA tegevdirektor Jaak Saarniit rõhutas, et peavad tähtsaks just Eesti ettevõtluskliima tutvustamist ja ekspordi soodustamist.
Seotud lood
Maksude koosseis muutub veel ja maksumäärad lähevad kõrgemaks – selle peale võib mürki võtta, arvab raamatupidamisbüroo Vesiir asutaja ja juht Enno Lepvalts.