Esimesel poolaastal oli iga neljas Eestis müüdud uus sõiduauto mahtuniversaal või d?iip.
Müüdud 7571st uuest sõiduautost olid 11 protsenti (859) d?iibid ja 14 protsenti (1000) ruumikad mahtuniversaalid. Enim müüakse Eestis väikseid keskautosid (esimesel poolaastal 2750), samuti populaarsed d?iibid ja mahtuniversaalid on neist keskmiselt tunduvalt kallimad.
?See on Eesti autoturu eripära,? kommenteeris Autode Müügi ja Teenindusettevõtete liidu juhatuse esimees Jaak Uudla, ?maasturite ja mahtuniversaalide osa on ka varasematel aastatel suur olnud.?
Tema hinnangul teeb d?iibid ühelt poolt populaarseks see, et eestlased armastavad metsas käia ja teisalt suhteliselt soodsad maksud. ?Kindlasti maksud mõjuvad müügile,? pakkus Uudla, ?Eestis ei panda maastureid nii öelda trahvi alla nagu näiteks Soomes.?
Eesti suurima automüüja Kommest Auto turundusjuhi Marek Vihuri sõnul peegeldab mahtuniversaalide populaarsus eestlaste ratsionaalsust. 'Meie müüdav Peugeot Partner kõlbab nii kaubaveoks kui ka reisuautoks,' sõnas Vihuri.
Erinevatest sõiduautodest müüdi esimesel poolaastal kõige vähem luksusautosid ? vaid 60 tükki (üks protsent koguturust).
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.