• OMX Baltic0,7%288,53
  • OMX Riga−0,24%875,89
  • OMX Tallinn0,77%1 826,32
  • OMX Vilnius−0,06%1 122,75
  • S&P 5000,79%6 097,12
  • DOW 300,26%44 138,55
  • Nasdaq 1,5%20 053,89
  • FTSE 100−0,04%8 545,13
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,38
  • OMX Baltic0,7%288,53
  • OMX Riga−0,24%875,89
  • OMX Tallinn0,77%1 826,32
  • OMX Vilnius−0,06%1 122,75
  • S&P 5000,79%6 097,12
  • DOW 300,26%44 138,55
  • Nasdaq 1,5%20 053,89
  • FTSE 100−0,04%8 545,13
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,38
  • 08.07.02, 14:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uute autode turule prognoositakse tavapäraselt rekordaastat

Peugeot`de müüja Kommest Auto ennustab ka seleks aastaks uute autode müügis rekordit, ka varem on igal aastal automüük varasemat ületanud.
Tänavu esimesel poolaastal kasvas uute autode müük 2001. aastaga võrreldes 21 protsenti, sellest võib ennustada rekordaastat.
Eesti suurima uute autode müüja, 15protsendilise turuosaga AS Kommest Auto plaani kohaselt müüakse Eestis sel aastal kokku 17 500 uut sõidukit.
Peugeot?de müüja Kommest Auto prognoosi järgi oleks kasv mullusega võrreldes seega ligi 15 protsenti.
Samas on augusti lõpp ja septembri algus automüüjate sõnul traditsiooniliselt see aeg, mil autosid aasta keskmisest tunduvalt vähem müüakse.
Mullu müüsid Eesti automüüjad kokku 15 294, tänavu esimesel poolaastal aga 9218 uut sõidukit. Suurim turuosa oli aasta esimesel poolel automarkide lõikes Peugeot?l, Prantsuse firmale järgnesid Toyota, Citroen, Volkswagen, Nissan. Kokku müüdi Eestis Autode Müügi ja Teenindusettevõtete Liidu andmetel 44 eri marki sõidukeid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.01.25, 08:00
Heldur Meerits: koolide edetabelid on kuritegelikud
Kuula ka podcasti haridusest ja tööturust
Haridus on pikaajaline ja strateegiline investeering, millel on märkimisväärne mõju ühiskonna arengule, ettevõtluskeskkonnale ja inimeste elukvaliteedile.„Haridus ei ole kõikvõimas, kuid see on üks valdkondadest, kus saab inimesi kõige paremini aidata," ütleb Heldur Meerits, selgitades oma pühendumust haridusprojektidesse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele