Eesti kolmest suurimast kange alkoholi tootjast kasvas tänavu esimesel poolaastal mullusega võrreldes kõige vähem Onistari läbimüük.
Kui Liviko ja Ofelia mõlemad kahekordistasid oma läbimüüki, siis Onistar müüs kanget alkoholi ekspordiks ja siseturule mullusest vaid 30 protsendi võrra enam.
Kolm suurimat tootjat hõlmasid esimesel poolaastal koguturust üle nelja viiendiku. Onistar müüs kokku 1,12 miljonit liitrit kanget alkoholi, säilitades turul napilt teise koha. Liviko müüs 2,9 ja Ofelia 1,1 miljonit liitrit.
?Alkoholi saab müüa mitut moodi,? selgitas Onistari nõunik Marko Kadanik, ?meie rõhume kvaliteetse mitte odava viina peale ning kasv on seetõttu ka väiksem.?
Teisel poolaastal ootab Onistar Kadaniku sõnul eelkõige ekspordi laienemist. ?Siseturul tahaks turuosa säilitada, aga kasvulootus läheb ekspordile,? sõnas Kadanik.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.