Eesti kolmest suurimast kange alkoholi tootjast kasvas tänavu esimesel poolaastal mullusega võrreldes kõige vähem Onistari läbimüük.
Kui Liviko ja Ofelia mõlemad kahekordistasid oma läbimüüki, siis Onistar müüs kanget alkoholi ekspordiks ja siseturule mullusest vaid 30 protsendi võrra enam.
Kolm suurimat tootjat hõlmasid esimesel poolaastal koguturust üle nelja viiendiku. Onistar müüs kokku 1,12 miljonit liitrit kanget alkoholi, säilitades turul napilt teise koha. Liviko müüs 2,9 ja Ofelia 1,1 miljonit liitrit.
?Alkoholi saab müüa mitut moodi,? selgitas Onistari nõunik Marko Kadanik, ?meie rõhume kvaliteetse mitte odava viina peale ning kasv on seetõttu ka väiksem.?
Teisel poolaastal ootab Onistar Kadaniku sõnul eelkõige ekspordi laienemist. ?Siseturul tahaks turuosa säilitada, aga kasvulootus läheb ekspordile,? sõnas Kadanik.
Seotud lood
Kuula ka podcasti haridusest ja tööturust
Haridus on pikaajaline ja strateegiline investeering, millel on märkimisväärne mõju ühiskonna arengule, ettevõtluskeskkonnale ja inimeste elukvaliteedile.„Haridus ei ole kõikvõimas, kuid see on üks valdkondadest, kus saab inimesi kõige paremini aidata," ütleb Heldur Meerits, selgitades oma pühendumust haridusprojektidesse.