Tänavu esimesel poolaastal müüsid Eesti alkoholitootjad kanget alkoholi kokku 64 protsendi võrra enam kui mullu samal ajal - 6,44 miljonit liitrit.
Mullu müüdi aasta esimese kuue kuuga siseturule ja ekspordiks kokku 3,94 miljonit liitrit kanget alkoholi. Viina Liidu andmetel on müük suurenenud kõikidel suurematel tootjatel. Turuliider on endiselt Liviko 45protsendilise turuosaga. Liviko müüs esimesel poolaastal 2,9 miljonit liitrit kanget alkoholi, mis tähendab mullusega võrreldes 112protsendilist tõusu.
Teise müügitulemuse saavutas Onistar (1,2 mln liitrit), kasvatades müüki 30 protsenti, Ofelia müük paranes 98 protsenti, Remedial 30 ja Liiwi Heliisil 17 protsenti.
Seotud lood
Kuula ka podcasti haridusest ja tööturust
Haridus on pikaajaline ja strateegiline investeering, millel on märkimisväärne mõju ühiskonna arengule, ettevõtluskeskkonnale ja inimeste elukvaliteedile.„Haridus ei ole kõikvõimas, kuid see on üks valdkondadest, kus saab inimesi kõige paremini aidata," ütleb Heldur Meerits, selgitades oma pühendumust haridusprojektidesse.