Saksamaal müüdi tänavu esimesel poolaastal mullusest 70 000 sõiduautot vähem, mis tähendab Euroopa suurima autoturu jaoks neljaprotsendilist langust.
Esimese kuue kuuga läks Liitvabariigi Mootorsõidukite Ameti (Kraftfahrt-Bundesamt) andmetel kaubaks 1,69 miljonit sõiduautot. Suur müügilangus tabas Fiati (23,6 protsenti mullusest vähem), Opelit (20,7), Mazdat (11,7) ning turuliidrit VW (8,3).
Vastupidiselt langustrendile näitasid aga kasvutendentsi Prantsuse automargid. Citroen kasvatas müüki mullusega võrreldes 23,4, Renault 12,2 ja Peugeot 10,5 protsenti. Suuremad tõusjad olid veel Toyota (15,6 protsenti) ja BMW (8,7).
Mudelite lõikes on turu ülekaalukas liider endiselt VW mudel Golf (esimesel poolaastal müüdud 136 523), talle järgnevad 3. seeria BMW (73 956) ning C-klassi Mercedes (69 448). Esiviisikusse mahtusid veel Audi A4 (60 122) ja VW Passat (58 547).
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.