• OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 24.07.02, 12:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suure mootoriga sõiduautode arv Saksamaal kasvab

Sakslased ostavad üha enam sõiduautosid, millel on suure töömahuga võimas mootor, samas kui väikse jõuallikaga autosid jääb riigis vähemaks.
Enam kui kolmeliitrise töömahuga sõiduautode arv on Saksamaa Mootorsõidukite Ameti andmetel viimase viie aasta jooksul kasvanud 28 protsendi ehk ligi 200 000 sõiduki võrra. Ka mullusega võrreldes kasvas selle kategooria sõidukite arv protsentuaalselt kõige rohkem.
Samapalju kui tuli juurde suure mootoriga sõidukeid, jäi viimase viie aasta jooksul vähemaks alla 1,2liitrise mootoriga sõiduautosid. 2001. aastaga võrreldes jäi nende arv siiski samaks.
Reeglina kulutavad suure mootoriga autod rohkem kütust kui väikse mootoriga autod. Euroopa Parlament ja Ministrite Nõukogu on seadnud eesmärgiks vähendada uute sõiduautode keskmist kütusekulu aastaks 2005 viie liitrini 100 km kohta.
Sõiduautode koguarv on Saksamaal alates 1998. aastast kasvanud 7,4 protsenti ning tänavu 1. jaanuaril oli riigis Mootorsõidukite Ameti andmeil 44 383 323 sõiduautot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.02.25, 11:58
Mihkel Nestor: Eesti energeetikas konkurentsieelist pole ja on küsitav, kas see kunagi tuleb
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele