• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • 07.12.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas luua head lastebrändi?

Raamat ?Bränd ja lapsed? on särav pilguheit tänaste laste mõttemaailma ja nende suhetesse brändidega. Raamat toetub turu-uuringuagentuuri Millward Brown rahvusvahelisele uuringule ja maailma ühe tuntuma brändiguru Martin Lindstromi lasteturundusalastele kogemustele ja praktilistele juhistele lastebrändide loomiseks. Lastele suunatakse kogu maailmas tooteid, teenuseid, ideid, reklaami- ja müügikampaaniaid. Lapsed on muutunud üha magusamaks sihtrühmaks, sest nad on ostjad ja tulevase lojaalse tarbijaskonna kasvatamise suurepärane taimelava. Lastele suunatud turundus sisaldab tohutuid võimalusi, kuid ka suuri ohte ja rangeid piiranguid. Tõhusaks, loovaks ning seaduse ja eetika normidega kooskõlaliseks turundamiseks peab turundaja tunnetama keskkonnamuutusi, uurima olemasolevat ja tulevast tarbijat. ?Bränd ja lapsed? annab selleks suurepärase võimaluse.
Autorite uurimisobjektiks on 8?14aastased lapsed, kes on saanud varem täiskasvanuks, nad kulutavad rohkem raha, on otsekohesemad ja informeeritumad, neil on enam isiklikku võimu, mõju ja tähelepanu kui ühelgi teisel põlvkonnal enne neid. Neid on kasvatatud turmajanduse arusaamiste kohaselt, nende aknaks maailma on arvutikuvar, nad mõtlevad interaktiivselt, on harjunud, et asjad juhtuvad silmapilkselt, võtavad teatud trende kogu põlvkonnana vastu, on piisavalt vanad, et kujundada selgeid brändieelistusi ning piisavalt noored, et sõltuda vanematest, brändid on nende enesemääratluse lahutamatuks osaks ning nad on usinad brändikuulutajad.
Autor: Ann Vihalem

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.12.24, 17:29
Foruse enam kui 10aastane koostöö Viru Keskusega – tehnohooldusest maineka rohesertifikaadini
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele