Raamat ?Bränd ja lapsed? on särav pilguheit tänaste laste mõttemaailma ja nende suhetesse brändidega. Raamat toetub turu-uuringuagentuuri Millward Brown rahvusvahelisele uuringule ja maailma ühe tuntuma brändiguru Martin Lindstromi lasteturundusalastele kogemustele ja praktilistele juhistele lastebrändide loomiseks. Lastele suunatakse kogu maailmas tooteid, teenuseid, ideid, reklaami- ja müügikampaaniaid. Lapsed on muutunud üha magusamaks sihtrühmaks, sest nad on ostjad ja tulevase lojaalse tarbijaskonna kasvatamise suurepärane taimelava. Lastele suunatud turundus sisaldab tohutuid võimalusi, kuid ka suuri ohte ja rangeid piiranguid. Tõhusaks, loovaks ning seaduse ja eetika normidega kooskõlaliseks turundamiseks peab turundaja tunnetama keskkonnamuutusi, uurima olemasolevat ja tulevast tarbijat. ?Bränd ja lapsed? annab selleks suurepärase võimaluse.
Autorite uurimisobjektiks on 8?14aastased lapsed, kes on saanud varem täiskasvanuks, nad kulutavad rohkem raha, on otsekohesemad ja informeeritumad, neil on enam isiklikku võimu, mõju ja tähelepanu kui ühelgi teisel põlvkonnal enne neid. Neid on kasvatatud turmajanduse arusaamiste kohaselt, nende aknaks maailma on arvutikuvar, nad mõtlevad interaktiivselt, on harjunud, et asjad juhtuvad silmapilkselt, võtavad teatud trende kogu põlvkonnana vastu, on piisavalt vanad, et kujundada selgeid brändieelistusi ning piisavalt noored, et sõltuda vanematest, brändid on nende enesemääratluse lahutamatuks osaks ning nad on usinad brändikuulutajad.
Autor: Ann Vihalem
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.