AS Altia Eesti (endine Ofelia) teatas, et suutis ainsana juhtivatest alkoholitootjatest oma turuosa suurendada.
AS Altia Eesti teatas, et müüs 2005. aasta kokkuvõttes siseturul 2,1 miljonit liitrit kanget alkoholi, sealhulgas 1,8 miljonit liitrit viina ning kasvatas ka importtoodete müüki ligi poole võrra. Vaatamata müügimahtude vähenemisele võrreldes 2004. aastaga suutis Altia Eesti ainsana juhtivatest alkoholitootjatest suurendada oma turuosa.
Viina Liidu andmeil langes kogu Eesti viinaturg 2005. aastal 15% võrreldes 2004. aastaga ning kõikide juhtivate viinatootjate müügid kahanesid. Samas Altia Eesti tugevdas oma riigi suuruselt teise alkoholitootja positsiooni: Altia Eesti kodumaise viina turuosa tõusis langeva turu tingimustes 1,4% jõudes 18,4protsendini.
Väga tugevalt, 47% võrra, kasvas aastaga Altia Eesti importjookide portfell, sealhulgas veinide osas ulatus kasv 83protsendini.
Altia Eesti müügi- ja turundusdirektor Ivar Aus hindas 2005. aasta müügitulemusi headeks. 'Meie edu põhjused on sihikindel töö Eesti turul ning hästi õnnestunud kampaaniad, eelkõige Saaremaa Vodka osas,' ütles Aus.
AS Altia Eesti tegutseb nii kodumaiste kui rahvusvaheliste tootemarkide esindajana kangetes jookides, veinides ning madala alkoholisisaldusega jookides.
Altia Eesti AS on Läänemere piirkonna suurimate alkoholitootjate ja ?turustajate hulka kuuluva kontserni Altia Corporation tütarettevõte.
Seotud lood
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.