• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 10.02.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaanuari suurima kasvuga müüjad olid Volkswagen ja Ford

Kuigi automüüjad ennustasid uueks aastaks kui ühest suust kuni 10protsendilist tõusu, näitas 2006. aasta esimene kuu hoopis midagi muud.
Võrreldes 2005. aasta jaanuariga oli müügikasv koguni 33 protsenti, mis ei vasta kuidagi tagasihoidlikele 10protsendilistele ennustustele. Suurimateks tõusjateks olid möödunud kuul Volkswagen ja Ford. Mõlemad tegid möödunud kuul oma kõigi aegade müügirekordi. Saksa auto marketingijuhi Reigo Kuivjõgi sõnul võib suure kasvu põhjusteks lugeda seda, et eelmisel aastal samal ajal polnud veel Saksa Auto Kahte ega ka Viru Rahvaautot. Kuivjõgi sõnul jäi palju autosid omaniku ootele ka detsembris ja seda sel põhjusel, et inimesed soovisid passi auto sünniaastaks 2006-te.
Keskklassi segmendi kasvu üheks põhjuseks peab ta seda, et kui eelmises mudelivalikus oli Bora väikses keskklassis, siis uut Jettat loetakse keskklassi autoks. Jaanuari enimmüüdud mudeliks oli Volkswagenil Passat, millele järgnesid Golf ja Jetta. Info Auto turundusdirektori Tiit Lillipuu sõnul oli neil möödunud kuul enimmüüdud mudeliks ikka ja jälle Focus. Hästi on tema sõnul läinud ka Mondeol.
Keskklassi sõidukite tõusu üheks põhjuseks peab Lillipuu seda, et klasside hinnavahed on muutunud juba väga väikeseks ja klient on nõus natuke rohkem maksma ja pöördub pigem suurema sõiduki poole. Suure müügi põhjuseid näeb Lillipuu detsembris alanud "Pakane on valla" kampaanias, mis on väga hästi toiminud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.12.24, 17:29
Foruse enam kui 10aastane koostöö Viru Keskusega – tehnohooldusest maineka rohesertifikaadini
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele