• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 10.02.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uunikute talveralli

Juba viiendat korda toimub vanatehnikasõprade talvine lõbus võidusõit Uunikute talveralli.
Starti on lubanud tulla kuus korviga tsiklit, paar suuremat bussi ja Vene veoautod. TA-6 või PAZ peaks Eestis rallirajal olema esmakordselt. Gaz-66 on Talverallidel juba vana tegija, sel aastal peaks talle lisanduma ka Gaz-51. Sõiduautodest on huvipakkuvaim 1936. aasta Mercedes, millega sõidab eramuuseumi omanik Teearu. Samuti peaksid olema stardis 1948. aasta Buick Super Eight, "muhud" ja muud haruldused. Väga vanade ja rariteetsete jõuvankritega talvisel ajal ei sõideta, sestap pole tõldautode paraadi oodata. Masinate keskmine vanus jääb 30 aasta piiresse, kuid enamik neist on tänaseks kas igapäevasest tänavapildist kadunud või kohtab nende suguvendi harva.
Uunikute talverallit ei tohi võtta ei tavalise sportliku rahvaralli ega ka vanatehnika paraadsõiduna. Tegu on lõbusa klubilise väljasõiduga talvisesse loodusesse etteantud legendi alusel, mis on kokku pandud vanatehnikasõprade mitte kõige tavapärasemaid radu käivates mõtetes. Browni liikumist meenutava tegevuse ohjamiseks on rajal ajakontrollpunktid, millesse võiduajajad peavad jõudma õigeaegselt. Samas, kui keegi sinna mingil põhjusel ei jõua, pole sellestki midagi hullu.
Võidu sõitmine ja võitmine ei ole sel üritusel esmatähtsad, olulisemad on hea tuju, stiilne sõiduk ning meeskonna täiuslik ajastutunnetus. Väikest sportlikku momenti lisavad mõned kiiremad lisakatsed kinnistel radadel, kuid need on valitud ohutud ja aeglased. Lõunapausi ajal Vihula mõisas saab näha kogu kirevat seltskonda ja nende sõidukeid. Esimene auto peaks Vihulasse jõudma kell 12.
Sellelgi aastal valitakse välja stiilseim võistkond. Oluline on nii jõuvankri kaunistamine kui kogu ekipaaži välimus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.12.24, 17:29
Foruse enam kui 10aastane koostöö Viru Keskusega – tehnohooldusest maineka rohesertifikaadini
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele