Tavaline, ilma turbota Subaru Impreza on kogu aeg olnud oma karmi suguvenna hale vari. Enamik inimesi teab Imprezat siiski tema uhkete tiibade ja kurja hääle järgi, kuid tiivutu vaikne pereauto pole kedagi köitnud. Uus auto aga väärib tähelepanu.
Esmakohtumine jätab üsna kurva mulje ka uuest rahulikust Imprezast. Eest küll kenamaks muutunud, kuid tagant endiselt vana vagunit meenutav auto on justkui natuke õnnetu. Ka interjöör on disainitud üsna vaimuvaese inimese poolt. Armatuur näeb välja, nagu oleks ta pärit kaugest minevikust. Siiski peab nentima, et armatuuril olevad nupud on hästi käsitsetavad ja praktiliselt paigutatud. Iste on suhteliselt mugav ja ei hakka kuskilt hõõruma ka pikemal sõidul. Esmapilgul on ka tagaistujatele piisav jalgaderuum jäetud, kuid kui ees istub pikemat kasvu inimene, siis läheb taga pisut kitsaks. Pakiruum on universaalkerega mudelile omaselt mahukas ja kõrge.
Eestile kohase kehva suusailmaga on Subaruga lausa lust sõita, sest nelikveoline auto on meie talvistes oludes asendamatu. Kaheliitrine mootorgi on piisavalt jõuline, et tulla toime piisava kiirendusega ja samas mitte tekitada keeriseid bensiinipaagis. Käigud lülituvad Imprezal sportlikule mudelile sarnaselt täpselt ja valitsa liikumismaa on väga lühike.
Kindlasti mõtlevad paljud nüüd sellele, et Impreza eest tuleb ennast vaeseks maksta nii hinna kui ka kaskoga. Siinkohal peab näpu püsti tõstma ja selgitama, et Impreza vabalthingava kaheliitrise mootoriga universaalkerega mudelite hinnad algavad 297 900 kroonist ja kaskode hinnad on tänu Mariine Auto poolt sõlmitud kokkulepetele langenud 10 000 kroonini aastas.
Selline hind on pannud paljude teiste firmade müügimehed hambaid kiristama, sest sellise hinnaga korralikku nelikveolist autot neil pakkuda pole.
Seotud lood
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.