AS Atko Grupp võitleb Go Busiga Järva bussiliinide ja miljonite kroonide pärast.
“Atko ajab lihtsalt kiusu, otsides konkursi vaidlustamiseks kergekaalulisi põhjendusi,” on Järvamaa ühistranspordikeskuse tegevjuht Harri Lepamets pahane. Tema oleks meelsasti näinud, et 1. aprillist oleksid järvamaalased saanud sõita Paide-Türi liinil uute bussidega. AS Atko Liinid aga vaidlustas konkursi tulemused, kirjutab Eesti Päevaleht.
See tähendab, et liinikonkursil kõige magusama suutäie ehk neljandiku kaheksaks aastaks antavast 56 miljoni suurusest riigitoetusest Paide-Türi liinil endale soovinud Go Bus ei saa veel lubatud uusi busse niipea sõitma tuua.
Liinikonkursil oli otsustavaks lisaks liinikilomeetri hinnale ka busside keskmine vanus ja pesula ning remondibaasi lähedus. Go Bus lubas tuua liinile kuni aasta vanused bussid, siis Atko busside keskmine vanus oleks olnud 6,4 aastat.
Atko Grupi nõukogu esimehe Arvo Sarapuu kinnitust mööda ei vaidlusta nad liinikonkursse sugugi kiusust, nad pole lihtsalt nõus eksitavate pakkumistega. “Go Bus tegi sellise pakkumise uute busside ja hindadega, mida ta ise on mujal vaidlustanud, aga kulutabelit meile ei näidata,” selgitas ta. Kuid eravestlusel on ta tunnistanud, et liinikonkursside vaidlustamine on nende taktika, kuna lõpliku otsuseni jätkavad endised vedajad teenuse pakkumist.
Atko Grupp on vaidlustanud riigihanke avaliku liiniveo teenuse osutaja leidmiseks Viljandimaal, samuti Tartumaal ja Valgamaal.
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”