Kolme aasta pärast on Eestis 25 üleriigilist
digitelevisiooni kanalit, ennustas tänasel IT-konverentsil ETV juht Ainar
Ruussaar.
Neist veerandsajast digi-TV kanalist on kümme toodetud Eestis, sealhulgas ka ühe kaameraga tehtavad saated, sest põhimõtteliselt võib igaüks teha oma kanali, lisas ta.
Kirjeldades võimalikku olukorda Eesti telemaastikul 2010. aastal ennustas Ruussaar, et siis on Eestis ka üks-kaks piirkondlikku teleprogrammi. Kindlasti on poliitikutelgi siis oma piirkondlikud telekanalid, vihjas ta mitme ettevõtja meediaostudele viimasel ajal.
Samuti on Ruussaare hinnangul kolme aasta pärast Eestis 8-10 üsna kvaliteetse sisuga interneti-TV keskkonda. Interneti-TV on täna üha populaarsem erakordsete uudiste ja otseülekannete korral nagu näiteks mereparaad, kuninganna ja president Bushi visiidid, märkis ta.
Praegu on tema sõnul väga vähesed nõus internetis saadete eest maksma. "Inimesed käivad meie veebis, vaatavad saadete tasuta tutvustusi, kuid ei ole valmis selle eest maksma," rääkis ETV juht.
2010. aastal on Ruussaare sõnul Eestis populaarne ka saadete tellimine mobiilile. Euroopas valitseb mobiili-TV suhtes skeptitsism, kuid Aasias kasutatakse seda palju ja toodetakse ka eraldi saateid mobiili-TV-le. "Ma ei usu, et lähema kahe aasta jooksul hakkaks siin keegi pakkuma mobiili-TV-le eraldi sisu," ütles Ruussaar.
Seotud lood
Eestis jõudsalt kanda kinnitav
digitelevisioon ehk DTV levib nii kaabli kui ka õhu kaudu.
Eesti TV arhiivi digitaliseerimine maksab
40-60 miljonit krooni, aga pole teada, kust see raha peaks tulema, ütles täna
ETV juht Ainar Ruussaar.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.