• OMX Baltic0,69%282,9
  • OMX Riga0,5%876,1
  • OMX Tallinn0,99%1 784,39
  • OMX Vilnius0,53%1 110,02
  • S&P 5001,5%5 930,59
  • DOW 301,5%43 154,69
  • Nasdaq 1,81%19 389,7
  • FTSE 1000,92%8 277,02
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,06
  • OMX Baltic0,69%282,9
  • OMX Riga0,5%876,1
  • OMX Tallinn0,99%1 784,39
  • OMX Vilnius0,53%1 110,02
  • S&P 5001,5%5 930,59
  • DOW 301,5%43 154,69
  • Nasdaq 1,81%19 389,7
  • FTSE 1000,92%8 277,02
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,06
  • 08.01.07, 09:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Detsember tõi viimase viie aasta kõrgeima inflatsiooni

Mullu tõusis tarbijahinnaindeks 2005. aasta keskmisega võrreldes 4,4%, teatas Statistikaamet. Detsembri inflatsioon 2005. aastaga võrreldes aga oli lausa 5,1%.
Enim suurenesid eelmisel aastal kulutused eluasemele (10,4%), teenustele (5,7%), toidule (5,1%) ja transpordile (4,4%).
Hinnatõus oli sektoriti järgmine:
kaubad 3,7%toidukaubad 4,6%tööstuskaubad 3,0%teenused 5,7%
Langesid sideteenuste hinnad (-5,3%).
2006. aasta detsembris võrreldes 2005. aasta detsembriga olid tarbekaubad ja teenused keskmiselt 5,1% kallimad. Viimati oli aastane inflatsioon nii kõrge 2001. aasta septembris.

Seotud lood

Uudised
  • 07.12.06, 09:13
Novembris tõusis tarbijahinnaindeks 0,8%
Tarbijahinnaindeksi muutus oli 2006. aasta novembris võrreldes oktoobriga 0,8%, teatas statistikaamet.
Uudised
  • 22.01.07, 10:05
Inflatsiooni veavad suurenenud eluasemekulutused
2006. aasta IV kvartalis tõusis tarbijahinnaindeks võrreldes III kvartaliga 0,5%, teatas Statistikaamet.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele