• OMX Baltic0,37%282,48
  • OMX Riga0,13%875,25
  • OMX Tallinn0,68%1 781,02
  • OMX Vilnius0,66%1 108,35
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,76%8 263,66
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,83
  • OMX Baltic0,37%282,48
  • OMX Riga0,13%875,25
  • OMX Tallinn0,68%1 781,02
  • OMX Vilnius0,66%1 108,35
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,76%8 263,66
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,83
  • 22.01.07, 10:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Inflatsiooni veavad suurenenud eluasemekulutused

2006. aasta IV kvartalis tõusis tarbijahinnaindeks võrreldes III kvartaliga 0,5%, teatas Statistikaamet.
Enim mõjutasid indeksit mootorikütuse odavnemine (transport -4,8%) ja eluasemekulutuste suurenemine (+4,7%).
Tarbijahinnaindeksi muutus kaubagrupiti, IV kvartal 2006 võrreldes 2006. aasta III kvartaliga
KOKKU 0,5Toit ja mittealkohoolsed joogid 0,6Alkohoolsed joogid ja tubakas 0,4Riietus ja jalatsid 3,7Eluase 4,7Majapidamine 1,2Tervishoid 0,4Transport -4,8Side -0,1Vaba aeg -0,9Haridus ja lasteasutused 2,4Söömine väljaspool kodu, majutus 2,1Mitmesugused kaubad ja teenused 0,4

Seotud lood

Uudised
  • 09.01.07, 07:02
Inflatsioon sööb raha pangahoiustel
Eile avaldatud viimase viie aasta kõrgeim hinnatõusu indeks näitab, et inflatsioon hammustab panka hoiule viidud rahapakkidest suurema tüki, kui näiteks tähtajalise hoiustamise intress juurde toob.
Uudised
  • 08.01.07, 09:39
Detsember tõi viimase viie aasta kõrgeima inflatsiooni
Mullu tõusis tarbijahinnaindeks 2005. aasta keskmisega võrreldes 4,4%, teatas Statistikaamet. Detsembri inflatsioon 2005. aastaga võrreldes aga oli lausa 5,1%.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele