Kruuda pole ainuke Eesti ettevõtja, kes
uustulnukana meediaärisse üritab siseneda.
Isegi juhtiva kinnisvaraettevõtte Arco Vara omanikud on kombanud pinda meediaväljaannetesse investeerimiseks, kinnitab ettevõtte üks juhte Arti Arakas Ärilehele.
“Meedia jääb siiski meie senistest tegevusvaldkondadest liiga kaugele ja me ei tunne seda piisavalt,” põhjendab Arakas, miks nad pole ideedest ja juttudest kaugemale jõudnud.
Enne Kruudat on kõige edukamalt sellise äriskeemi tööle pannud Onistari viinavabriku omanik Igor Savenkov, kes ostis ära nii juhtiva venekeelse päevalehe Molodjož Estonii kui ka ühe väikese raadiojaama.
Rakvere tuntud kaubandusärimees ja tööstur Oleg Gross asutas mõned aastad tagasi kohaliku tasuta ajalehe Kuulutaja, sest läks reklaamirahasid jagades tülli Virumaa Teatajaga.
Seotud lood
“Peaksime igapäevaselt kasutatavaid asju paremini hoidma,” räägib saates “Juhtides tulevikku” tehnikaringlust korraldava Green Dice asutaja ja juht Argo Alaniit. “Elektroonikaseadmete tootmine on selline, mida ei lubataks enam Euroopas teha – keskkonnanõuded on meeletud ja me ei taluks näiteks elementide kaevandamist, see on ränk töö.“