• OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,81%5 990,66
  • DOW 300,38%44 591,04
  • Nasdaq −3,4%19 276,02
  • FTSE 1000,02%8 503,71
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,08
  • OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,81%5 990,66
  • DOW 300,38%44 591,04
  • Nasdaq −3,4%19 276,02
  • FTSE 1000,02%8 503,71
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,08
  • 01.05.07, 12:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Moskva linnapea jätkab üleskutseid boikotiks

Moskva linnapea Juri Lužkov leidid, et pronkssõduri teisaldamisega on Eesti "paljastanud oma fašistlikku näo" ning kutsub boikoteerima Eesti ja Poola kaupu, vahendas Itar-Tass.
"Kui me näeme seda, mis toimub Venemaa suhetes Eesti ja Poolaga, ei pea me üksi nördimust avaldama, vaid need probleemid lahendama," ütles Lužkov täna toimunud 1. mai miitingul. "Moskva juhid ja linnavalitsus kuulutavad boikoti kõigele, mis on seotud Eestiga, selle eest, mis nad teevad meie Sõduriga ning fašismiga võideldes elu kaotanud sõjameeste säilmetega," ütles Lužkov. "MItte kellegil ei õnnestu ajalugu ümber kirjutada."
Ta rõhutas, et ka kõigil Venemaa firmadel tuleks Eesti ettevõtjatega suhted lõpetada.

Seotud lood

Uudised
  • 14.05.07, 12:48
Venemaal pole pretensioone Eesti toidu kvaliteedi osas
Venemaa tarbijakaitsel ei ole praegusel hetkel mingisuguseid pretensioone nende Eesti toodete kvaliteedi suhtes, mida müüakse Venemaal.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele