Ekspress Grupi suuromaniku Hans H Luige
sõnul saab Maalehe kasum tõusma kiiremini, kui seda on teinud paaril viimasel
aastal Ekspressi oma.
Eellepingu kohaselt ostab Ekspress Grupp ära Maalehe aktsiate kontrollpaki, plaanides suve jooksul omandada ka ülejäänud Eesti suuruselt teise nädalalehe aktsiatest. "See peaks olema rõõmustav uudis meie hiljuti laienenud aktsionäride perele - neljandiku nende IPO käigus panustatud raha eest saab grupp juurde korraliku nädalalehe, mil on Eestis kõige laiem levik ning mille lugejate hulk küünib 140 000 inimeseni," ütles pressikonverentsil Ekspress Grupi suuromanik Hans H. Luik.
Ekspress Grupi juhatuse esimehe Priit Leito sõnul saab peamiseks eesmärgiks reklaaminumbrite suurendamine Maalehes. "Saame nüüd parandada lehe trükitingimusi ning arvestada suurema reklaamituluga. Seni üksikuna tegutsenud Maalehe 2007. aasta viie kuu käive oli 28,6 miljonit krooni ja kasum 4,9 miljonit krooni," märkis ta ning lisas, et Maaleht jääb firmana edasi tegutsema.
"Tehing sõlmiti teise poole initsiatiivil, mis tähendab, et suutsime neile näidata, et olime vääriline partner," märkis Luik pressikonverentsil Viru Keskuses.
"5.juulil topledame oma raamatumüüki, laieneme ka väljapoole Eestit. Oleme läbirääkimisi pidanud ka vene keeles," vihjas Luik Ekspressi tulevikuplaanidele.
Seotud lood
AS Ekspress Grupp teatas börsile, et sõlmis
täna eellepingu ASi Maaleht 4049 aktsia ostuks, mis moodustab 51,9% ettevõtte
aktsiakapitalist. Aktsiad ostetakse hinnaga 6666,66 krooni aktsia kohta.
Kuigi Ekspress Grupp teatas üle kuu aja
tagasi Tallinna börsile, et on saanud AS-i Maaleht omanikuks, kontrollib
Maalehte Äriregistri andmetel läbi mitme firma hoopis eraisik Ülar Maapalu.
Ekspress Grupi suuromaniku ning Maalehe uue
omaniku Hans H Luige sõnul lehe juhtkonnas ja struktuuris muudatusi ei tule.
Ekspress Grupile aktsiad müünud ja üleöö
suure summa võrra rikkamaks saanud Maalehe töötajad tunnistavad, et on raha üle
rõõmsad, kuid on kaotanud turvatunde tuleviku ees.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.