Eesti Õlleliidu esimees Cardo Remmel kirjutas täna Eesti Päevalehes, et Eesti
riik ei seisa alkoholiaktsiisi tõstes ja müügipiiranguid seades omade eest, vaid
võitleb kellegi teise rindel.
"Väidan, et viimaste sündmuste valguses, kus kahe kuu jooksul on Eestist saamas Euroopa kalleim õllemaa ning üleöö on kehtestatud rida alkoholimüügi keelde väitega, et eestlast peab sooja suve eest kaitsma, võime tõdeda, et Eesti ei seisa omade eest, vaid võitleb kellegi teise rindel," kirjutas Remmel.
Remmeli arvates on kõige hullem see, et kõike seda tehakse alkoholipoliitika sildi all, "mille taga on näha küll poliitikat, aga kindlasti mitte alkoholipoliitikat".
"Eesti turistidevoo suunamine Riiga on Läti tänase valitsuse üks teadlikke poliitikaid, et saavutada majandusedu Baltikumi keskusena. Selle tarvis hoitakse kordi madalamal tasemel oma makse kaupadele, mis turiste tõmbab," selgitas õlletootjate eest seisja, kelle sõnul on Eesti aktsiisitõusu ja müügipiirangute otsused ainult vesi Läti turismiveskitele ja teadliku töö tulemus, millele Läti valijad oma elatustaseme tõusu tõdedes aitäh ütlevad.
"Põhjanaaber Soome on olnud alates Eesti liitumisest Euroliiduga valveseisundis ja teinud kõik, et Eestis alkoholiaktsiis tõuseks ja oma tootjad konkurentsivõimet ei kaotaks," kirjutas Remmel.
Seotud lood
Valitsuse 10%+20% alkoholiaktsiisi tõusu
korral muutub Eesti üheks kõrgema maksupoliitikaga riigiks ELis. Eesti
õlleaktsiis platseeruks 27 riigi seas 9. kohale, mis ei vasta Eesti tarbijate
ostujõule ega majandusnäitajatele.
Tallinna linnavalitsus esitas täna
linnavolikogule määruse eelnõu, millega alkohoolse joogi jaemüük pealinna
kauplustes on keelatud õhtul kella 20.00-st kuni hommikul kella 8.00-ni, teatas
pressiteenistus.
Eesti Õlleliidu esimees Cardo Remmeli sõnul
on jooksmas käia tükk maad odavam, kui golfi mängida. Kuid pole mõtet osta
tippvarustust, kui mäng sellele ei vasta.
Linnapea Edgar Savisaar kutsus Eesti
Kaupmeeste Liitu üles olema paindlikum ning soovitas neil alkoholikeelust pigem
kasu lõigata, teatas linnavalitsus.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.